polecamy


Kreowanie wizerunku firmy, czyli lato jako styl wizualny Twojej marki
Dzisiaj czas na ostatnią, czwartą część cyklu, w którym główne skrzypce gra wizerunek firmy, a dokładniej mówiąc wizualny styl Twojej marki. O korzeniach tego bardzo intuicyjnego i genialnego systemu, bazującego na porach roku, pisałyśmy w pierwszej części, gdzie...


Jaki prezent wybrać dla kreatywnej osoby?
Święta zbliżają się wielkim krokami! Dlatego przygotowałyśmy dla Ciebie listę prezentów, które uszczęśliwią każdą kreatywną osobę. Jest coś do pracy, i coś do relaksu. Zapraszamy!


Kreowanie wizerunku firmy, czyli wiosna jako styl wizualny Twojej marki
Wiosna to jeden ze stylów wizualnych wywodzących się od pór roku. To część prostego systemu, który pozwala na łatwe i skuteczne kreowanie wizerunku firmy za pomocą palety kolorów, fontów, wzorów i zdjęć. Dowiedz się, czym charakteryzuje się oprawa graficzna osobowości wiosennej!


jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji.
szukaj
spotkaj się z nami
nowości w portfolio


Kreowanie wizerunku, czyli zima jako wizualny styl Twojej marki
Zima to jeden z czterech stylów wizualnych wywodzących się od pór roku. To część filozofii, która pozwala na świadome i skuteczne kreowanie wizerunku firmy za pomocą palety kolorów, fontów, wzorów i zdjęć. Dowiedz się, czym charakteryzuje się oprawa graficzna osobowości zimowej!
Kreowanie wizerunku marki: co to jest wizerunek strategiczny i dlaczego logo to za mało?
Kiedy myślimy o kreowaniu wizerunku marki, często wydaje nam się, że tworzy go grafika. Ale dzięki strategicznemu podejściu to coś więcej! Sprawdź, czym naprawdę jest wizerunek i zacznij budować go już dzisiaj!
editorial: jesień 2019
Początek jesieni to u nas jeden z najbardziej pracowitych okresów w roku! Tym razem przygotowałyśmy dla Ciebie nie jedną, nie dwie, nie trzy, ale AŻ CZTERY nowości. Przeczytaj jesienny editorial i dowiedz się, co nieszablonowego będzie się działo w najbliższym czasie.
Kreowanie wizerunku, czyli jesień jako wizualny styl Twojej marki
Jesień to jeden z czterech stylów wizualnych wywodzących się od pór roku. To część filozofii, która pozwala na świadome i skuteczne kreowanie wizerunku za pomocą palety kolorów, fontów, wzorów i zdjęć. Dowiedz się, czym charakteryzuje się oprawa graficzna osobowości jesiennej!
3 sposoby na odświeżenie wizerunku bez dużego rebrandingu
Jesień to idealny sezon na wizerunkowe zmiany. Zanim jednak podejmiesz decyzję o rebrandingu totalnym, zastanów się, czy te zmiany są Ci faktycznie potrzebne? A może Twoja marka potrzebuje tylko lekkiego liftingu? Dowiedz się jak wprowadzić kilka małych ulepszeń i odświeżyć swoją markę bez rewolucji.
jak pozować do zdjęć, czyli 6 patentów do wypróbowania przy okazji Twojej sesji
Samo hasło „sesja zdjęciowa” wywołuje u ciebie palpitacje serca? Nie musisz być profesjonalną modelką, by dobrze czuć się przed obiektywem. Na szczęście, tego jak pozować do zdjęć można się nauczyć.
