
Jak oszacować czas projektu i uniknąć zleceń “zombie”?
Zombie byli kiedyś normalnymi ludźmi. Jednak po drodze coś poszło strasznie nie tak i w efekcie stali się przerażającymi strachami. Właśnie dlatego przeciągające się współprace nazywamy projektami “zombie”. Gdyby tylko nie wydarzyła się jakaś wtopa, mogłyby zostać normalnymi, cieszącymi oko projektami. Przeczytaj, jak uniknąć zombie-transformacji.

Sprzedaż usług i współpraca z klientem – Q&A – podcast #15
Role się odwróciły! Tym razem to Wy ułożyłyście scenariusz odcinka, zadając nam pytania dotyczące umiejętności sprzedażowych oraz współpracy z klientkami. Z przyjemnością odpowiadamy na najbardziej nurtujące Was kwestie i obiecujemy – to nie jest ostatni taki odcinek!

jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji.
Od ponad 7 lat prowadzimy studio nieszablonowy SHABLON i uczymy jak tworzyć spójny wizerunek, grafiki i strony www dla dziewczyńskich biznesów. Chcemy pokazać Ci, że Ty również możesz pracować na własnych zasadach i prowadzić dochodowe studio graficzne. Mamy nadzieję, że na naszym blogu znajdziesz wiedzę oraz inspirację do zmiany Twojego graficznego biznesu na lepsze!
spotkaj się z nami
zapisz się
Nie wiesz jak wyceniać swoją pracę, tak, by uzyskać wynagrodzenie, które Cię satysfakcjonuje, a Twojemu klientowi wydaje się, że to przecież zabawa i banalna praca? Koniec z tym! Zobacz nasze bezpłatne szkolenie „Jak wyceniać pracę graficzną?” i dołącz do nieszablonowego newslettera dla graficzek i webdesignerek, gdzie uczymy, jak prowadzić dochodowe studio graficzne.
Projekty “zombie”? Zastosuj wzory maili ponaglających
Czy masz w swojej projektowej codzienności te niesamowite perełki w postaci projektów “zombie”? To niekończące się współprace, które zatruwają Twój spokój ducha i straszą po nocach. Wykorzystaj nasze wzory maili i naucz się, jak sobie z nimi skutecznie poradzić.
Wartości biznesowe, czyli czy warto projektować tylko dla pieniędzy? – podcast #14
Praca na swoim często kończy się ciągłą pogonią za pieniądzem. Ideały, które przyświecały Ci na początku, ulatniają się, a Tobie coraz ciężej złapać oddech. Jakie wartości są rzeczywiście ważne w biznesie graficznym?
Jak szybko zwiększyć przychód w swoim studio? – podcast #13
Kiedy chcesz pozyskać więcej pieniędzy, prawdopodobnie myślisz o sprzedaży pasywnej. Ale są inne, szybsze sposoby, które pozwolą Ci załatać budżetowe dziury. Posłuchaj, jakie metody pomogą Ci zwiększyć przychód w Twojej firmie.
Jak planować i tworzyć podsumowania, nie tylko na początku roku? – Podcast #12
Na początku roku czujesz przypływ energii i chcesz podbić świat! Ale z upływem czasu Twój zapał może gasnąć. Jak planować w małym studio graficznym, aby osiągać założone cele?
Trendy w grafice na 2023 rok
Czy jesteś gotowa na nowe graficzne wyzwania? Potrzebujesz powiewu świeżości w wizerunku Twojej marki? A może szukasz pomysłu na szatę graficzną dla klienta? Sprawdź, co w trawie piszczy i dowiedz się, jakie są trendy w grafice na 2023 rok! Poznaj kolory roku, trendujące konwencje i kierunki rozwoju branży graficznej.
Jak zarządzać czasem w studio graficznym – Podcast #11
Złap kubek kawy, herbaty lub kieliszek orzeźwiającego prosecco i posłuchaj o tym, jakie sprawdzone narzędzia i techniki pomogą Ci zapanować nad niekończącą się listą rzeczy do zrobienia w Twoim butikowym studio graficznym.
Przygotuj scenariusz rozmowy sprzedażowej i nie oddawaj pomysłów za free
Na umówionym spotkaniu przedprojektowym klient zamiast rozmawiać o współpracy, wyciska z Ciebie konkretne pomysły i rozwiązania? Przeczytaj, jak sobie z tym poradzić.
„Za drogo!” Co zrobić, gdy klient tak mówi? – Podcast #10
Słyszysz od klienta, że Twoja oferta jest za droga i lecisz obniżać cenę? Stop! Posłuchaj, co to może realnie oznaczać i jak możesz wybrnąć z tej sytuacji.