BO$$KO O BIZNESIE GRAFICZNYM
A gdyby przy wycenach można było czuć ekscytację, a nie frustrację?
Większe kwoty nie chcą przejść Ci przez gardło w rozmowach z klientami?
Nie wiesz, jak wycenić projekt graficzny i swoje usługi, więc na wszelki wypadek zaniżasz kwoty?
Dziewczyno, zasługujesz na więcej! Obejrzyj szkolenie „Jak wyceniać projekty graficzne” i dołącz do newslettera dla graficzek i webdesignerek – nauczymy Cię, jak prowadzić dochodowe studio graficzne.
“Dziewczyny! To szkolenie otwiera oczy. Wychodzi na to, że do tej pory sprzedawałam swoje usługi… kompletnie za darmo!”
ZRÓBMY SZYBKĄ CHECKLISTĘ, OK?
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
Notorycznie zaniżasz swoje wyceny, a poczucie winy nie pozwala Ci potem skupić się na pracy dla klientów.
Ledwo starcza Ci na opłaty, a ZUS nie chce Cię ubezpieczać w barterze za Twoje usługi. Czasem zastanawiasz się, po co Ci był ten własny biznes…
Wciąż czujesz się jak studentka, która dorabia sobie między zajęciami, choć swoje studio prowadzisz już od dłuższego czasu.
Zbyt często trafiasz na klientów, którzy nie widzą różnicy między Twoją ofertą, a tym, co zaprojektuje im syn sąsiadki za ułamek ceny.
Nie potrafisz bronić swoich granic, przez co pracujesz za małe pieniądze przy projektach, które ciągną się jak brazylijski tasiemiec – i nie ma happy endu!
Ręce opadają Ci już tak mocno, że trudno utrzymać Ci w nich rysik.
Jeszcze chwila i już nigdy nie będziesz z desperacją w oczach pytać innych graficzek o ich stawki.
Ale najpierw koniecznie potwierdź swój zapis! W zamian dostaniesz od nas maila z linkiem do wideoszkolenia online, z którego dowiesz się, jak wycenić projekt graficzny. A potem będziemy Ci wysyłać regularną dawkę edukacyjnych i motywacyjnych treści. Wiadomości, które pomogą Ci pomnożyć dochody i fun, wysyłamy co dwa tygodnie w środy rano.
NIE MA CO WRÓŻYĆ Z FUSÓW
Mamy odpowiedzi na pytania, które sobie zadajesz
Twoje wyceny przestaną być zabawą w zgaduj-zgadulę, bo pokażemy Ci na przykładach konkretne metody ustalania cen za usługi.
Czy będzie trzeba nad tym pogłówkować? Yes!
Czy będzie trzeba porzucić strach przed cyferkami? Mhm, yep!
Dlaczego bawienie się w detektywa i sugerowanie się cenami konkurencji (aka pytanie na grupie o cudze wyceny) nie jest najlepszą strategią w wycenianiu?
Jak obliczyć swoją stawkę godzinową, która pozwoli Ci na więcej niż tylko opłacenie rachunków – i dlaczego ryzykownie jest podawać ją klientom?
O czym często zapominasz przy wycenie, a powinno mieć na nią duży wpływ?
Dlaczego powinnaś ustalać swoje ceny w oparciu o wartość, jaką dostarczasz klientowi, i jak to zrobić?
Jakie dodatkowe decyzje co do licencji i praw majątkowych musisz podjąć w trakcie wyceny?
Czy / jak umieszczać cennik usług na swojej stronie internetowej?
Czego powinnaś bezwględnie się wystrzegać przy ustalaniu swojej polityki cenowej?
55 minut nagrania wideo: "Jak wycenić projekt graficzny"
w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem dot. wyceny. Przedstawiamy sprawdzone metody i przykłady z życia wzięte.
Listę 6 przykazań poprawnej wyceny (PDF)
na którą będziesz mogła spojrzeć za każdym razem, kiedy będziesz tworzyć ofertę. Do wydrukowania i powieszenia przed oczami!
I jak wybornie smakuje każdy projekt, kiedy to Ty wybierasz, dla kogo pracujesz, za ile i na jakich zasadach. Bo w swoim biznesie możesz czuć się pewnie, opowiadać o swojej ofercie z dumą, a ceny ustalać takie, że masz ciarki z ekscytacji, a nie żenady. Z przyjemnością powiemy Ci, jak tam dojść!
Zostaw nam swój e-mail, by odebrać szkolenie, a potem regularnie otrzymywać pełen wskazówek i inspiracji newsletter, który pomoże Ci biznesowo rozbujać Twoje studio!