fbpx
bezpieczna aktualizacja wtyczek, motywu i WordPressa: jak ją wykonać?

bezpieczna aktualizacja wtyczek, motywu i WordPressa: jak ją wykonać?

To dziś jest znowu ten dzień. Siadasz do komputera, logujesz się do kokpitu swojej strony na Wordpressie i już pierwszy rzut oka na powiadomienia mówi Ci jedno: czas na aktualizację oprogramowania. Zimny pot wstępuje Ci na czoło! Ale aktualizacja wtyczek czy Wordpressa nie musi tak wyglądać! Dzisiaj powiemy Ci, jak bezpiecznie przeprowadzić niezbędne aktualizacje i przy okazji przy tym nie osiwieć.

czytaj dalej

jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji.

Od ponad 7 lat pomagamy ambitnym przedsiębiorcom, takim jak Ty, tworzyć wpadający w oko wizerunek i spójną komunikację graficzną, przyciągającą wymarzonych klientów. Zobacz, w czym możemy Ci pomóc i jakie rozwiązania zaproponować. Na naszym blogu znajdziesz wiedzę oraz inspirację do zmiany wizerunku i biznesu na lepsze!
Zapraszamy!

szukaj

spotkaj się z nami

zobacz nowość

Pst, girl!

BEZPŁATNE MATERIAŁY
Wiemy, że Twoja marka jest naprawdę świetna! Czas pokazać to całemu światu i zawalczyć o biznes i zyski, o których marzysz!

Pobierz "Wizerunek w mooboardzie" jeśli chcesz zacząć pracować nad kolorami, krojami pisma i zdjęciami swojej marki.

Pobierz "Strategiczna strona www", jeśli potrzebujesz zrobić porządki w swoim wirtualnym domu i zacząć na serio korzystać ze swojej strony jako filaru biznesu online.

strona firmowa na FB? 6 powodów, dla których warto mieć swoją niezależną stronę internetową

strona firmowa na FB? 6 powodów, dla których warto mieć swoją niezależną stronę internetową

Media społecznościowe przychodzą do nas z dobrodziejstwem wielu funkcji i udogodnień, dzięki którym jesteśmy w stanie operować na taką skalę, jaka wcześniej była w zasięgu tylko naprawdę dużych przedsiębiorstw. Wiele przedsiębiorczych Dziewczyn zadaje sobie pytanie: czy naprawdę muszę mieć stronę internetową skoro mam Facebooka? Nasza odpowiedź: TAK! I to co najmniej z 6 powodów.

czytaj dalej
Jak język komunikacji tworzy wizerunek Twojej marki?

Jak język komunikacji tworzy wizerunek Twojej marki?

Strategiczny, zorientowany na konkretne efekty wizerunek, a o taki właśnie chodzi w biznesie, nierozerwalnie związany jest z językiem, którym posługuje się Twoja marka. Ważne jest nie tylko co, ale też jak mówisz do swojego klienta. Aspekty graficzne i język marki jadą na tym samym wózku: jeżeli są zbyt uniwersalne, trafiają do wszystkich i do nikogo.

czytaj dalej