


Wpół do brandingu #02 – spójny wizerunek strategiczny
Dzień dobry, cześć Dziewczyno! Witamy Cię w kolejnym odcinku naszej nieszablonowej serii „wpół do brandingu”. Dzielimy się w niej absolutnie wszystkim, co wiemy na temat budowania atrakcyjnej, spójnej marki, której wizerunek przyciąga właściwych klientów jak magnes....



5 głównych błędów, jakie popełniasz na swojej stronie www
Gdy jesteś bezpośrednio zaangażowana w prowadzenie swojego biznesu, ciężko Ci złapać dystans. Wydaje Ci się, że wszystko jest ważne, dlatego wstawiasz na swoją stronę dużo tekstu, rekomendacji i różnorakich informacji. Efekt? Twój odbiorca jest przytłoczony i ma ochotę natychmiast wyjść z Twojej strony www. Przeczytaj i dowiedz się, jak rozprawić się z 5 błędami głównymi na stronie www!



Wpół do brandingu #01 – co to jest branding?
Cześć, Dziewczyno! Witamy Cię w pierwszym odcinku naszej nieszablonowej serii „Wpół do brandingu”. Dzielimy się w niej absolutnie wszystkim, co wiemy na temat budowania atrakcyjnej, spójnej marki, której wizerunek przyciąga właściwych klientów jak magnes. W pierwszym...



jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji.
szukaj
spotkaj się z nami
nowości w portfolio



Pst, girl!
BEZPŁATNE MATERIAŁY
Pobierz "Wizerunek w mooboardzie" jeśli chcesz zacząć pracować nad kolorami, krojami pisma i zdjęciami swojej marki.
Pobierz "Strategiczna strona www", jeśli potrzebujesz zrobić porządki w swoim wirtualnym domu i zacząć na serio korzystać ze swojej strony jako filaru biznesu online.
strona firmowa na FB? 6 powodów, dla których warto mieć swoją niezależną stronę internetową
Media społecznościowe przychodzą do nas z dobrodziejstwem wielu funkcji i udogodnień, dzięki którym jesteśmy w stanie operować na taką skalę, jaka wcześniej była w zasięgu tylko naprawdę dużych przedsiębiorstw. Wiele przedsiębiorczych Dziewczyn zadaje sobie pytanie: czy naprawdę muszę mieć stronę internetową skoro mam Facebooka? Nasza odpowiedź: TAK! I to co najmniej z 6 powodów.
Jak język komunikacji tworzy wizerunek Twojej marki?
Strategiczny, zorientowany na konkretne efekty wizerunek, a o taki właśnie chodzi w biznesie, nierozerwalnie związany jest z językiem, którym posługuje się Twoja marka. Ważne jest nie tylko co, ale też jak mówisz do swojego klienta. Aspekty graficzne i język marki jadą na tym samym wózku: jeżeli są zbyt uniwersalne, trafiają do wszystkich i do nikogo.
rebranding w kadrze, czyli co mówią o Tobie zdjęcia biznesowe
Jeżeli masz budżet, by zmienić tylko jeden element wizerunku Twojej firmy, postaw przede wszystkim na zdjęcia biznesowe! To tutaj jest miejsce na feeling Twojego biznesu i jasny komunikat, jaka jest Twoja marka i jakie wartości reprezentuje.
kroje pisma: na jakich zasadach łączyć je ze sobą
Zastanawiasz się, jak wybrać te właściwe fonty i jak łączyć kroje pisma, by zacząć projektować i pracować z tekstem jak prawdziwy profesjonalista? W dzisiejszym wpisie przedstawimy Ci kilka zasad, dzięki którym Twój tekst będzie się prezentował czytelnie, a jednocześnie osiągniesz świetny efekt wizualny.
rodzaje czcionek: kompletny przewodnik po fontach dla biznesu
Obrazy przyciągają wzrok, wprowadzają odbiorcę w Twój wyjątkowy świat, ale to słowa pogłębiają relację, przekazują wizję Twojego biznesu i efektywnie sprzedają produkty czy usługi. Treści podajesz w postaci fontów i to nimi zajmiemy się dzisiaj. Dobranie fontów firmowych to jeden z kluczowych aspektów budowania wizerunku. Przeczytaj nasz kompletny przewodnik po krojach dla Twojego biznesu i wybierz rodzaje czcionek, które wzmocnią Twój przekaz!
dobieranie kolorów firmowych: kompletny przewodnik dla prawdziwej Girlboss
Dobieranie kolorów firmowych to jeden z kluczowych aspektów budowania wizerunku. Przeczytaj nasz kompletny przewodnik po barwach dla Twojego biznesu i ubierz swoją markę w kolory, które wzmocnią Twój przekaz i przyciągną odpowiednich klientów.
NIESZABLONOWY
magazyn
ŚLEDŹ NAS NA facebooku
PRODUKTY
w butiku