fbpx
5 głównych błędów, jakie popełniasz na swojej stronie www

5 głównych błędów, jakie popełniasz na swojej stronie www

Gdy jesteś bezpośrednio zaangażowana w prowadzenie swojego biznesu, ciężko Ci złapać dystans. Wydaje Ci się, że wszystko jest ważne, dlatego wstawiasz na swoją stronę dużo tekstu, rekomendacji i różnorakich informacji. Efekt? Twój odbiorca jest przytłoczony i ma ochotę natychmiast wyjść z Twojej strony www. Przeczytaj i dowiedz się, jak rozprawić się z 5 błędami głównymi na stronie www!

czytaj dalej

jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji.

Od ponad 7 lat pomagamy ambitnym przedsiębiorcom, takim jak Ty, tworzyć wpadający w oko wizerunek i spójną komunikację graficzną, przyciągającą wymarzonych klientów. Zobacz, w czym możemy Ci pomóc i jakie rozwiązania zaproponować. Na naszym blogu znajdziesz wiedzę oraz inspirację do zmiany wizerunku i biznesu na lepsze!
Zapraszamy!

szukaj

spotkaj się z nami

nowości w portfolio

Pst, girl!

BEZPŁATNE MATERIAŁY
Wiemy, że Twoja marka jest naprawdę świetna! Czas pokazać to całemu światu i zawalczyć o biznes i zyski, o których marzysz!

Pobierz "Wizerunek w mooboardzie" jeśli chcesz zacząć pracować nad kolorami, krojami pisma i zdjęciami swojej marki.

Pobierz "Strategiczna strona www", jeśli potrzebujesz zrobić porządki w swoim wirtualnym domu i zacząć na serio korzystać ze swojej strony jako filaru biznesu online.

strona firmowa na FB? 6 powodów, dla których warto mieć swoją niezależną stronę internetową

strona firmowa na FB? 6 powodów, dla których warto mieć swoją niezależną stronę internetową

Media społecznościowe przychodzą do nas z dobrodziejstwem wielu funkcji i udogodnień, dzięki którym jesteśmy w stanie operować na taką skalę, jaka wcześniej była w zasięgu tylko naprawdę dużych przedsiębiorstw. Wiele przedsiębiorczych Dziewczyn zadaje sobie pytanie: czy naprawdę muszę mieć stronę internetową skoro mam Facebooka? Nasza odpowiedź: TAK! I to co najmniej z 6 powodów.

czytaj dalej
Jak język komunikacji tworzy wizerunek Twojej marki?

Jak język komunikacji tworzy wizerunek Twojej marki?

Strategiczny, zorientowany na konkretne efekty wizerunek, a o taki właśnie chodzi w biznesie, nierozerwalnie związany jest z językiem, którym posługuje się Twoja marka. Ważne jest nie tylko co, ale też jak mówisz do swojego klienta. Aspekty graficzne i język marki jadą na tym samym wózku: jeżeli są zbyt uniwersalne, trafiają do wszystkich i do nikogo.

czytaj dalej
kroje pisma: na jakich zasadach łączyć je ze sobą

kroje pisma: na jakich zasadach łączyć je ze sobą

Zastanawiasz się, jak wybrać te właściwe fonty i jak łączyć kroje pisma, by zacząć projektować i pracować z tekstem jak prawdziwy profesjonalista? W dzisiejszym wpisie przedstawimy Ci kilka zasad, dzięki którym Twój tekst będzie się prezentował czytelnie, a jednocześnie osiągniesz świetny efekt wizualny.

czytaj dalej
rodzaje czcionek: kompletny przewodnik po fontach dla biznesu

rodzaje czcionek: kompletny przewodnik po fontach dla biznesu

Obrazy przyciągają wzrok, wprowadzają odbiorcę w Twój wyjątkowy świat, ale to słowa pogłębiają relację, przekazują wizję Twojego biznesu i efektywnie sprzedają produkty czy usługi. Treści podajesz w postaci fontów i to nimi zajmiemy się dzisiaj. Dobranie fontów firmowych to jeden z kluczowych aspektów budowania wizerunku. Przeczytaj nasz kompletny przewodnik po krojach dla Twojego biznesu i wybierz rodzaje czcionek, które wzmocnią Twój przekaz!

czytaj dalej