fbpx

Jak stworzyć autentyczną markę, która trafia do klienta idealnego?

sie 6, 2018biznes i strategia

skuteczny landing page

Prowadząc swoją firmę, na co dzień jesteś dyrektorem zarządzającym, specem od marketingu i reklamy, dyrektorem kreatywnym i finansowym… Założę się, że Twoja lista zadań TO DO jest bardzo długa. i czasami odczuwasz frustrację. Czy w tym natłoku codziennych zadań pamiętasz nadal, DLACZEGO podjęłaś wyzwanie i zaczęłaś własną firmę? Czytaj dalej jeśli chcesz dowiedzieć się jak stworzyć autentyczną markę, której wizja będzie bliska Twojemu sercu i dzięki temu trafi do Twojego klienta idealnego.

Niezależnie od tego, na jakim jesteś etapie w swoim biznesie, znajdź chwilę, by się zatrzymać i zastanowić DLACZEGO właściwie rozpoczęłaś tę przygodę jaką jest własna firma? Czy nadal to czujesz? Czy potrafisz podzielić się swoją historią z klientami? Sęk w tym, że chcąc stworzyć markę osobistą odnoszącą sukcesy, musisz wypracować swój unikalny sposób trafiania do klientów, nie tracąc jednocześnie swojego prawdziwego charakteru. Tylko jak to zrobić? Oto nasze rozwiązania:

znajdź wspólne punkty

Zastanów się, w którym miejscu Twoje wartości pokrywają się z wartościami Twojego klienta indywidualnego. Znajdź Wasze wspólne punkty – dzięki temu będziesz w stanie stworzyć produkty i usługi, które pasują do Ciebie i Twojego stylu bycia, a jednocześnie zaoferujesz klientowi idealnemu to, czego od Ciebie potrzebuje. Zastanów się, co jest dla Ciebie najważniejsze i na jakich wartościach budujesz swój biznes. Potem zastanów się, jakie wartości są najważniejsze dla Twojego klienta indywidualnego. Zobacz w których punktach te wartości się pokrywają i na tej podstawie buduj swój unikalny przekaz.

Pamiętaj, że grafika i kolor również jest nośnikiem wartości. Wszystkie materiały związane z Twoją marką, publikowane online i w druku, powinny odzwierciedlać jej unikalny charakter.

Jeśli na co dzień jesteś domatorką, lubisz pastelowe kolory i otaczasz się miękkimi tkaninami, w Twoich wizualizacjach nie powinny się pojawić krzykliwe kolory, a jedynie delikatne, pastelowe odcienie.

daj się poznać

Pamiętaj, że to Twoja historia jest bardzo ważna. Dzięki niej przekonasz swoich klientów, że oni też mogą osiągnąć swoje wymarzone cele! Podziel się swoją biznesową historią – od czego zaczynałaś i gdzie jesteś teraz? Spraw, by Twoi klienci pomyśleli „Wow, skoro jej się udało to osiągnąć, to na pewno może mi pomóc!” Pamiętaj też, że najbardziej autentycznie zabrzmisz wtedy, kiedy będziesz mówić swoim własnym językiem. Zapomnij o oficjalnych określeniach – to Twoje charakterystyczne zwroty mogą stać się Twoim znakiem rozpoznawczym.

Jeśli nie będziesz się niczym wyróżniać i nie podzielisz się żadnymi ciekawymi informacjami na swój temat, staniesz się anonimowa i znikniesz w tłumie. Pamiętaj, że bardzo ważna jest zakładka „O  mnie”. To tutaj w pierwszej kolejności zaglądają klienci, którzy po raz pierwszy trafiają na Twoją stronę www. Nie bój się! Postaw na autentyczność i umieść tutaj komunikat przyciągający uwagę odbiorców. Ostatnio świetny artykuł na ten temat napisał Jacek Kłosiński, przeczytasz go tutaj.

jeśli nie będziesz się niczym wyróżniać, i nie podzielisz się żadnymi ciekawymi informacjami na swój temat, staniesz się anonimowa i znikniesz w tłumie. Nie bój się i postaw na autentyczność!

postaw klienta na pierwszym miejscu

Jeśli chcesz stworzyć markę osobistą odnoszącą sukcesy, musisz stworzyć nić porozumienia między Tobą a Twoim klientem idealnym. Dlatego szukasz wspólnych wartości i pokazujesz, gdzie byłaś na początku w biznesie i gdzie jesteś teraz. Pamiętaj jednak, żeby nie umieszczać się w centrum – musisz ustąpić miejsca swoim klientom. To oni grają tutaj pierwsze skrzypce!

Poza zamieszczaniem informacji na swój temat, pamiętaj też o podkreśleniu w jaki sposób pomagasz swoim odbiorcom. Twoi klienci widzą Cię jako specjalistę, który pomoże im w osiąganiu ich celu. Pokazując, że stawiasz ich na pierwszym miejscu, zbudujesz markę, która która trafia do klientów idealnych.

Jesteś gotowa i chcesz stworzyć markę, która pasuje do Ciebie i Twojego stylu, mówi Twoim językiem i nawiązuje nić porozumienia z klientami idealnymi, ale nie wiesz jak to zrobić?

Pomożemy Ci przejść ze stanu frustracji do satysfakcji z prowadzenia własnego biznesu. Właśnie przyjmujemy zapisy na projekty brandingowe na wrzesień. Byłoby super, gdybyś znalazła się wśród naszych klientek! Razem stworzymy na pewno coś wyjątkowego! Umów się z nami na konsultacje online.

 

XOXO

Ania

przeczytaj podobne artykuły

Dobre praktyki dbania o stronę www na WordPressie

Chcesz, by Twoja strona była piękna, sprawna i bezpieczna? Zajrzyj do artykułu Sylwii i dowiedz się jak zadbać o stronę www na WordPressie. Zapraszamy do świata wtyczek, aktualizacji i kopii zapasowych!

Co to jest hotstamping, czyli 4 sposoby na uszlachetnianie druku i efekt premium

Elementy złota, srebra czy miedzi coraz częściej pojawiają się w brandingu kobiecych marek. I nie dziwimy się, bo to fajny zabieg – metalizowane elementy kojarzą się z bogactwem, sukcesem i luksusem, a kobiece biznesy uwielbiają błyszczeć! Zastanawiasz się jak uzyskać błysk w druku i czy to w ogóle jest możliwe? Zapraszamy do czytania!

mały biznes i wizerunek marki

Mały biznes a inwestycje w wizerunek – od czego zacząć?

Prowadzisz mały biznes i myślisz o zainwestowaniu w wizerunek? Logo, strona www, zdjęcia biznesowe – nie wiesz, od czego zacząć? W małej firmie liczy się każda złotówka, dlatego inwestycje trzeba podejmować z głową! Ale jak to zrobić, kiedy wkoło jest tyle opcji do wyboru?

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *