Jak stworzyć autentyczną markę, która trafia do klienta idealnego?

6 Sie 2018 | biznes

skuteczny landing page

Prowadząc swoją firmę, na co dzień jesteś dyrektorem zarządzającym, specem od marketingu i reklamy, dyrektorem kreatywnym i finansowym… Założę się, że Twoja lista zadań TO DO jest bardzo długa. i czasami odczuwasz frustrację. Czy w tym natłoku codziennych zadań pamiętasz nadal, DLACZEGO podjęłaś wyzwanie i zaczęłaś własną firmę? Czytaj dalej jeśli chcesz dowiedzieć się jak stworzyć autentyczną markę, której wizja będzie bliska Twojemu sercu i dzięki temu trafi do Twojego klienta idealnego.

Niezależnie od tego, na jakim jesteś etapie w swoim biznesie, znajdź chwilę, by się zatrzymać i zastanowić DLACZEGO właściwie rozpoczęłaś tę przygodę jaką jest własna firma? Czy nadal to czujesz? Czy potrafisz podzielić się swoją historią z klientami? Sęk w tym, że chcąc stworzyć markę osobistą odnoszącą sukcesy, musisz wypracować swój unikalny sposób trafiania do klientów, nie tracąc jednocześnie swojego prawdziwego charakteru. Tylko jak to zrobić? Oto nasze rozwiązania:

znajdź wspólne punkty

Zastanów się, w którym miejscu Twoje wartości pokrywają się z wartościami Twojego klienta indywidualnego. Znajdź Wasze wspólne punkty – dzięki temu będziesz w stanie stworzyć produkty i usługi, które pasują do Ciebie i Twojego stylu bycia, a jednocześnie zaoferujesz klientowi idealnemu to, czego od Ciebie potrzebuje. Zastanów się, co jest dla Ciebie najważniejsze i na jakich wartościach budujesz swój biznes. Potem zastanów się, jakie wartości są najważniejsze dla Twojego klienta indywidualnego. Zobacz w których punktach te wartości się pokrywają i na tej podstawie buduj swój unikalny przekaz.

Pamiętaj, że grafika i kolor również jest nośnikiem wartości. Wszystkie materiały związane z Twoją marką, publikowane online i w druku, powinny odzwierciedlać jej unikalny charakter.

Jeśli na co dzień jesteś domatorką, lubisz pastelowe kolory i otaczasz się miękkimi tkaninami, w Twoich wizualizacjach nie powinny się pojawić krzykliwe kolory, a jedynie delikatne, pastelowe odcienie.

daj się poznać

Pamiętaj, że to Twoja historia jest bardzo ważna. Dzięki niej przekonasz swoich klientów, że oni też mogą osiągnąć swoje wymarzone cele! Podziel się swoją biznesową historią – od czego zaczynałaś i gdzie jesteś teraz? Spraw, by Twoi klienci pomyśleli „Wow, skoro jej się udało to osiągnąć, to na pewno może mi pomóc!” Pamiętaj też, że najbardziej autentycznie zabrzmisz wtedy, kiedy będziesz mówić swoim własnym językiem. Zapomnij o oficjalnych określeniach – to Twoje charakterystyczne zwroty mogą stać się Twoim znakiem rozpoznawczym.

Jeśli nie będziesz się niczym wyróżniać i nie podzielisz się żadnymi ciekawymi informacjami na swój temat, staniesz się anonimowa i znikniesz w tłumie. Pamiętaj, że bardzo ważna jest zakładka „O  mnie”. To tutaj w pierwszej kolejności zaglądają klienci, którzy po raz pierwszy trafiają na Twoją stronę www. Nie bój się! Postaw na autentyczność i umieść tutaj komunikat przyciągający uwagę odbiorców. Ostatnio świetny artykuł na ten temat napisał Jacek Kłosiński, przeczytasz go tutaj.

jeśli nie będziesz się niczym wyróżniać, i nie podzielisz się żadnymi ciekawymi informacjami na swój temat, staniesz się anonimowa i znikniesz w tłumie. Nie bój się i postaw na autentyczność!

postaw klienta na pierwszym miejscu

Jeśli chcesz stworzyć markę osobistą odnoszącą sukcesy, musisz stworzyć nić porozumienia między Tobą a Twoim klientem idealnym. Dlatego szukasz wspólnych wartości i pokazujesz, gdzie byłaś na początku w biznesie i gdzie jesteś teraz. Pamiętaj jednak, żeby nie umieszczać się w centrum – musisz ustąpić miejsca swoim klientom. To oni grają tutaj pierwsze skrzypce!

Poza zamieszczaniem informacji na swój temat, pamiętaj też o podkreśleniu w jaki sposób pomagasz swoim odbiorcom. Twoi klienci widzą Cię jako specjalistę, który pomoże im w osiąganiu ich celu. Pokazując, że stawiasz ich na pierwszym miejscu, zbudujesz markę, która która trafia do klientów idealnych.

Jesteś gotowa i chcesz stworzyć markę, która pasuje do Ciebie i Twojego stylu, mówi Twoim językiem i nawiązuje nić porozumienia z klientami idealnymi, ale nie wiesz jak to zrobić?

Pomożemy Ci przejść ze stanu frustracji do satysfakcji z prowadzenia własnego biznesu. Właśnie przyjmujemy zapisy na projekty brandingowe na wrzesień. Byłoby super, gdybyś znalazła się wśród naszych klientek! Razem stworzymy na pewno coś wyjątkowego! Umów się z nami na darmowe konsultacje.

 

XOXO

Ania

case study: landing page szkoły Mała Lingua Siedlce

Dzisiaj przedstawiamy lekki, kolorowy projekt landing page, który powstał w czerwcu dla szkoły Mała Lingua w Siedlcach. Jego forma graficzna posłużyła agencji social media do stworzenia kampanii Facebook i AdWords. Te wspólne działania zapewniły szkole więcej niż komplet kursantów.

Dobre praktyki dbania o stronę www na WordPressie

 Chcesz dowiedzieć się, jak zadbać o swoją stronę www na Wordpress? Przeczytaj artykuł Sylwii, która wprowadzi Cię w świat online. Jest i ona –...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

nieszablonowe wieści

Podoba Ci się to, co czytasz? Chcesz regularnie poszerzać swoją wiedzę z zakresu strategicznego wizerunku? Zapisz się na naszą listę, a co tydzień otrzymasz świeżą porcję graficznych i biznesowych dobroci!






Za chwilkę otrzymasz link do potwierdzenia zapisu. Jesteśmy w kontakcie, Dziewczyno!

Pin It on Pinterest

PODZIEL SIĘ

Podoba Ci się ten artykuł? Pomóż mu dotrzeć do tych, którym może posłużyć!