fbpx

Parolerie

BRANDING  |  WEB DESIGN

Parolerie to szkoła języka francuskiego założona na artystycznym Montmartre przez Jacka Mulczyka-Skarżyńskiego znanego jako Pan od francuskiego. Jej unikatowy klimat sprawia, że nie można jednak nazwać jej po prostu szkołą. To gabinet doświadczeń językowych, który z francuską nonszalancją wprowadzi Cię w świat jak z kawiarni Amelii.

Zakres prac

Logo
Key visual
Zestaw małych form ilustracyjnych
Projekt i wdrożenie strony internetowej z ofertą kursów

Pozostałe zaprezentowane projekty to nasze propozycje dalszych materiałów marki Parolerie

paleta kolorów i typografia nostalgia french style

Projektując logo Parolerie, oparłyśmy się o miękki krój pisma, który przywodzi na myśl francuski luz i nonszalancję. Wyzwaniem stało się dla nas nawiązanie do tożsamości istniejącej i rozpoznawalnej marki Pan od francuskiego, z charakterystyczną literą „P” z akcentem. Znaczek Parolerie to połączenie trzech wymiarów: litery P, znaku Pana od francuskiego i typowo francuskiego gestu „excellent” (doskonałe).

Francuski szyk ze szczyptą nostalgii

Inspiracją do tego niecodziennego projektu stał się klimat paryskich restauracji i kawiarni. Jacek nie chciał, by jego szkoła przypominała jedną z wielu komercyjnych placówek. Naszym celem było oddanie w identyfikacji wizualnej charakterystycznej dla francuzów nonszalancji z nutką nostalgii. W palecie kolorów znalazł się ponadczasowy, wszechobecny w Paryżu beż, któremu towarzyszą granat, czerwień, brudny róż oraz ciemna zieleń.

Znaczki i ilustracje to nasza ulubiona część projektu.
Szkoła Jacka oferuje kursy doskonalenia znajomości języka francuskiego na różnych poziomach. Każdy program otrzymał swoją ilustrację przewodnią, nawiązującą do nazwy kursu. Ilustracje posłużyły także do zaprojektowania wlepek, mapki czy grafik na media społecznościowe. Dobrze znane francuskie symbole zyskały spójny charakter w duchu Parolerie.

Nie mogło zabraknąć takich ilustracji jak Moulin Rouge, Sacre-Coeur, paryskie metro, Amelia czy koszyk piknikowy. Wśród symboli pojawiła się także francuska książka, wygodny trampek do chodzenia po paryskich kocich łbach, a także kilka punktów orientacyjnych z okolicy szkoły na Montmartre.

Aby podkreślić zamiłowanie Jacka do klimatów retro, zarówno w ilustracjach jak i tłach materiałów zastosowałyśmy fakturę ziarna, kojarzącą się ze starymi filmami i książkami.

Przyjazna strona internetowa z ofertą

Prosta strona z informacjami o kursach

Możliwość zapisania się na kurs poprzez wiadomość mailową

Trzy wersje językowe strony

Kalendarz ze zbliżającymi się kursami

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

Aby ułatwić głodnym wiedzy wybór odpowiedniego kursu, zaprojektowałyśmy zestaw ikon z motywem baterii. Poziom jej naładowania odpowiada poziomom zaawansowania danego programu.

Ikony zostały wykorzystane na stronie internetowej w formie ilustrowanych filtrów.

Ważna rzecz: super to wszystko już wygląda! Jestem podjarany. Naprawdę KOCHAM! Jest pięknie! Maria Antonina jest ZAJEBISTA. Dziękuję za wszystko! Tutorial obsługi strony niesamowicie przejrzysty. Nie miałem żadnych problemów z wprowadzaniem nowych kursów.

– Jacek Mulczyk-Skarżyński, założyciel i właściciel Parolerie
Prowadzisz działalność edukacyjną w niekonwencjonalny sposób? Chcesz by Twoje pomysły znalazły odzwierciedlenie w szacie graficznej Twojej marki?