Droga Kobiety
BRANDING | SOCIAL MEDIA
Marka Droga Kobiety to autorski projekt dr Joanny Kot skupiony wokół psychoterapii, rozwoju i kobiecości. Komunikacyjnie marka jest osadzona w archetypie czarodzieja i mędrca, zachęcając odbiorczynie do zajrzenia w głąb siebie. Wizualnie Droga Kobiety wpisuje się w elegancki, harmonijny letni styl graficzny.

Zakres prac
Paleta kolorów i kroje pisma
Key visual z kolażami botanicznymi
Oprawa mediów społecznościowych
Kobieca mądrość i harmonia
Te dwa hasła przyświecały naszym wyborom kolorystyki marki, a także kroju pisma, które posłużyło do opracowania logotypu oraz znaczka marki. Harmonijny fiolet w połączeniu z turkusem przywodzi na myśl spokój, wyciszenie, ale także wprowadza atmosferę kontemplacji.


W key visualach marki pojawiają się motywy botaniczne – rośliny w pełnym rozkwicie, symbolizujące pełnię kobiecej mądrości, a także pączki, które dopiero rozwiną swój cały potencjał. Każdy kwiat ma swoją porę, tak samo jak każda kobieta ma swój indywidualny rytm i historię do opowiedzenia.

Dlatego priorytetem stało się opracowanie spójnego wizerunku w mediach społecznościowych, a także wzorów postów, które posłużą do wytworzenia atmosfery kontemplacji i wzajemnego zaufania.
Joanna chciała dysponować szablonami, które przyspieszą jej codzienną pracę i pomogą Drodze Kobiety szybciej osiągnąć założony cel.

Obecnie Joanna samodzielnie tworzy kolaże, komponując je według wypracowanych zaleceń, zawartych w brandbooku marki.
Dodatkowo przygotowałyśmy dla Joanny zestaw fotografii na start. Dzięki nim profil jest różnorodny, a przy tym spójny pod względem kolorów i stylistyki.
Spójne media społecznościowe budujące zaufanie
Wśród powtarzających się motywów tematycznych znalazły się posty z zaproszeniem na webinar, informacją o nowym odcinku podcastu, hasłem inspirującym, a także informacją o usługach i produktach marki Droga Kobiety. Części z nich towarzyszą kolaże.


WZÓR MARKI PIĘKNIE PREZENTUJE SIĘ NP. NA OZDOBNEJ BIBULE


Chcesz, by Twoja kobieca marka otrzymała równie elegancki, a jednocześnie kreatywny look? Jesteś psychologiem, psychoterapeutą, pracujesz z ludźmi? Czekamy na Twoją wizję!