Droga Kobiety
BRANDING | SOCIAL MEDIA
Marka Droga Kobiety to autorski projekt dr Joanny Kot skupiony wokół psychoterapii, rozwoju i kobiecości. Komunikacyjnie marka jest osadzona w archetypie czarodzieja i mędrca, zachęcając odbiorczynie do zajrzenia w głąb siebie. Wizualnie Droga Kobiety wpisuje się w elegancki, harmonijny letni styl graficzny.

Zakres prac
Paleta kolorów i kroje pisma
Key visual z kolażami botanicznymi
Oprawa mediów społecznościowych
Kobieca mądrość i harmonia
Te dwa hasła przyświecały naszym wyborom kolorystyki marki, a także kroju pisma, które posłużyło do opracowania logotypu oraz znaczka marki. Harmonijny fiolet w połączeniu z turkusem przywodzi na myśl spokój, wyciszenie, ale także wprowadza atmosferę kontemplacji.


W key visualach marki pojawiają się motywy botaniczne – rośliny w pełnym rozkwicie, symbolizujące pełnię kobiecej mądrości, a także pączki, które dopiero rozwiną swój cały potencjał. Każdy kwiat ma swoją porę, tak samo jak każda kobieta ma swój indywidualny rytm i historię do opowiedzenia.
Marka Droga Kobiety jest obecnie w początkowym stadium rozwoju i w pierwszej kolejności skupia swoje działania na stworzeniu społeczności, której bliskie są poruszane przez Joannę tematy związane z psychoterapią, kobiecością i relacjami.
Dlatego priorytetem stało się opracowanie spójnego wizerunku w mediach społecznościowych, a także wzorów postów, które posłużą do wytworzenia atmosfery kontemplacji i wzajemnego zaufania.
Joanna chciała dysponować szablonami, które przyspieszą jej codzienną pracę i pomogą Drodze Kobiety szybciej osiągnąć założony cel.

Obecnie Joanna samodzielnie tworzy kolaże, komponując je według wypracowanych zaleceń, zawartych w brandbooku marki.
Dodatkowo przygotowałyśmy dla Joanny zestaw fotografii na start. Dzięki nim profil jest różnorodny, a przy tym spójny pod względem kolorów i stylistyki.
Spójne media społecznościowe budujące zaufanie
Wśród powtarzających się motywów tematycznych znalazły się posty z zaproszeniem na webinar, informacją o nowym odcinku podcastu, hasłem inspirującym, a także informacją o usługach i produktach marki Droga Kobiety. Części z nich towarzyszą kolaże.

Choć głównym celem prac graficznych było opracowanie materiałów cyfrowych, marka Droga Kobiety nie zamyka się w przestrzeni wirtualnej. Wzór, znaczek i elementy botaniczne mogą posłużyć do tworzenia materiałów drukowanych takich jak wizytówka, plakaty, zaproszenia czy opakowania.
WZÓR MARKI PIĘKNIE PREZENTUJE SIĘ NP. NA OZDOBNEJ BIBULE

Chcesz, by Twoja kobieca marka otrzymała równie elegancki, a jednocześnie kreatywny look? Jesteś psychologiem, psychoterapeutą, pracujesz z ludźmi? Czekamy na Twoją wizję!
