5 ulubionych narzędzi do prowadzenia biznesu online

20 Kwi 2018triki i narzędzia

skuteczny landing page

Prowadzenie biznesu online to nie lada wyzwanie! Jeśli jesteś jednocześnie dyrektorem zarządzającym, specem od marketingu i reklamy, dyrektorem kreatywnym i finansowym, Twoja lista zadań do wykonania każdego dnia jest po prostu… bardzo długa!

Na szczęście są narzędzia, które porządkują pracę i sprawiają, że prowadzenie firmy staje się dużo łatwiejsze.

Dzisiaj dzielimy się naszymi 5 ulubionymi narzędziami biznesowymi, które przyśpieszają pracę. My z nich korzystamy na co dzień i szczerze polecamy każde z nich!
01

Asana

Asana to nasze podstawowe narzędzie do prowadzenia firmy. Służy do zarządzania projektami. Asana jest przejrzysta i intuicyjna, używamy jej od samego początku i nie żałujemy ani sekundy. To nasz absolutny numer jeden! Na co dzień tworzymy tutaj zadania przyporządkowane do poszczególnych projektów. Przydzielamy osobę odpowiedzialną za zadanie i ustawiamy deadline. Ten system sprawdza się najlepiej w sytuacji, kiedy nad jednym projektem pracuje cały nasz zespół: programistka, nasza managerka, asystentka, Karla i ja. Poza tym korzystamy też z opcji tworzenia tablic – wykorzystujemy ją do tworzenia długoterminowych strategii. Do dołączania do naszej przestrzeni na Asanie zapraszamy również nasze klientki. Dzięki temu wszystkie treści są zebrane w jednym miejscu i nie trzeba szukać załączników zagubionych w skrzynce mailowej.

Asana to nasz absolutny numer jeden! Używamy jej od samego początku i nie żałujemy ani sekundy. Zarządzanie projektami nigdy nie było łatwiejsze!

skuteczny landing page
02

Dropbox

Dropboxa zna chyba każdy – jest to wirtualny dysk do przechowywania danych i udostępniania ich innym osbom. Na co dzień pracujemy z dużą ilością plików, więc Dropbox to dla nas konieczność. Bez niego ani rusz! Karla pracuje na swoim komputerze, ja na swoim, a konto mamy wspólne i dzięki temu możemy wymieniać się plikami. Pomimo dużej ilości plików wszystko działa szybko i sprawnie. Nasze archiwum jest już dość duże, ale na szczęście nie musimy go w całości synchronizować na naszych dyskach – dzięki funkcji wybiórczej synchronizacji nieużywane foldery po prostu zawieszamy na stałe w chmurze.
03

Dysk Google

Czasami Dropbox to za mało – wtedy przychodzi nam z pomocą Dysk Google! To tutaj tworzymy wzory dokumentów tekstowych, które udostępniamy do edycji naszej wirtualnej asystentce. Tutaj prowadzimy też plan publikacji postów na Facebooku, dodajemy grafiki i linki. Na Dysku Google można również w łatwy sposób tworzyć inne rodzaje dokumentów, takie jak arkusze kalkulacyjne czy prezentacje.
04

Planoly

Na co dzień dużo korzystamy z Instagrama. Dzięki aplikacji Planoly łatwo i szybko planujemy publikowanie zdjęć na Instagramie z poziomu smartfona. Program ma masę ciekawych statystyk i funkcji, takich jak możliwość odpowiadania na komentarze na komputerze. Nie wyobrażamy sobie firmowego konta na IG bez Planoly! W ramach darmowego planu możesz opublikować 30 postów miesięcznie za pomocą Planoly – limit odnawia się co miesiąc. Spróbuj, naprawdę warto! A nasz nieszablonowy profil na Instagramie możesz zobaczyć tutaj.
skuteczny landing page

Dzięki Planoly szybko planujemy publikowanie zdjęć na Instagramie z poziomu smartfona. Nie wyobrażamy sobie naszego firmowego konta na Instagramie bez tej aplikacji!

05

Book like a Boss

Odkąd zaczęłyśmy używać kalendarza Book Like a Boss, umówienie się na spotkanie lub rozmowę na Skype przestało być skomplikowanym procesem. Wcześniej ustalenie terminu z klientką potrafiło zająć dobrych kilka dni! Serio! Dlatego postanowiłyśmy przestawić się na planowanie spotkań w Book Like a Boss. Jak to działa? Przesyłamy link do naszego kalendarza z dostępnymi terminami na dany miesiąc. Wystarczy kliknąć w wybrane pole, i już! Dzięki temu nie tracimy czasu na ustalanie godzin spotkań. Klientki otrzymują maile przypominające o spotkaniu, ale mogą także odwołać lub przełożyć konsultację z odpowiednim wyprzedzeniem za pomocą jednego kliknięcia, dzięki czemu o wiele skuteczniej zarządzamy naszym czasem.
skuteczny landing page

Prowadzenie biznesu online nie musi być takie trudne! Wystarczy, że dobrze się zorganizujesz i zautomatyzujesz część swojej pracy, korzystając z narzędzi biznesowych. Muszę przyznać, że my już nie wyobrażamy sobie funkcjonowania na co dzień bez Asany, Dropboxa czy Book like a Boss.

A Ty, z jakich narzędzi biznesowych korzystasz? Podziel się w komentarzu swoimi ulubionymi narzędziami!

Cheers!

Ania

przeczytaj podobne artykuły

Jak wybrać firmowy font + fajne darmowe zestawy kobiecych fontów

Dobór fontu jest często pomijany i traktowany jako mało znaczący dla wizerunku firmy. A to błąd! Dobór odpowiedniego fontu jest tak samo ważny, jak dobór zdjęć, kolorów firmowych, czy designu opakowania. Czytaj dalej i dowiedz się jak dobrać font, który będzie oddawać charakter Twojego biznesu.

Dlaczego Twoja marka musi odstraszać niektórych klientów?

Ciężko harujesz na swoją własną markę, inwestujesz w rozwój, a jednocześnie masz celowo odstraszać część klientów i tracić pieniądze? O co kaman? Dowiedz się już teraz!

5 boskich #colorpop kont na Instagram

Prowadząc swoją firmę, w szczególności biznes online, po całym tygodniu masz pewnie przesyt informacyjny. Masz listę tego, co powinnaś zrobić w kolejnym tygodniu, do tego sprawy domowe, śnieg lub deszcz za oknem i totalne rozenergetyzowanie gotowe. A gdyby tak dodać szczyptę koloru, który pozwoli podładować Ci akumulatory? Wpadnij na Instagram!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest