5 ulubionych narzędzi do prowadzenia biznesu online

20 Kwi 2018 | biznes

skuteczny landing page

Prowadzenie biznesu online to nie lada wyzwanie! Jeśli jesteś jednocześnie dyrektorem zarządzającym, specem od marketingu i reklamy, dyrektorem kreatywnym i finansowym, Twoja lista zadań do wykonania każdego dnia jest po prostu… bardzo długa!

Na szczęście są narzędzia, które porządkują pracę i sprawiają, że prowadzenie firmy staje się dużo łatwiejsze.

Dzisiaj dzielimy się naszymi 5 ulubionymi narzędziami biznesowymi, które przyśpieszają pracę. My z nich korzystamy na co dzień i szczerze polecamy każde z nich!
01

Asana

Asana to nasze podstawowe narzędzie do prowadzenia firmy. Służy do zarządzania projektami. Asana jest przejrzysta i intuicyjna, używamy jej od samego początku i nie żałujemy ani sekundy. To nasz absolutny numer jeden! Na co dzień tworzymy tutaj zadania przyporządkowane do poszczególnych projektów. Przydzielamy osobę odpowiedzialną za zadanie i ustawiamy deadline. Ten system sprawdza się najlepiej w sytuacji, kiedy nad jednym projektem pracuje cały nasz zespół: dwoje programistów, nasza asystentka, Karla i ja. Poza tym korzystamy też z opcji tworzenia tablic – wykorzystujemy ją do tworzenia długoterminowych strategii. Do dołączania do naszej przestrzeni na Asanie zapraszamy również nasze klientki. Dzięki temu wszystkie treści są zebrane w jednym miejscu i nie trzeba szukać załączników zagubionych w skrzynce mailowej.

Asana to nasz absolutny numer jeden! Używamy jej od samego początku i nie żałujemy ani sekundy. Zarządzanie projektami nigdy nie było łatwiejsze!

skuteczny landing page
02

Dropbox

Dropboxa zna chyba każdy – jest to wirtualny dysk do przechowywania danych i udostępniania ich innym osbom. Na co dzień pracujemy z dużą ilością plików, więc Dropbox to dla nas konieczność. Bez niego ani rusz! Karla pracuje na swoim komputerze, ja na swoim, a konto mamy wspólne i dzięki temu możemy wymieniać się plikami. Pomimo dużej ilości plików wszystko działa szybko i sprawnie. Nasze archiwum jest już dość duże, ale na szczęście nie musimy go w całości synchronizować na naszych dyskach – dzięki funkcji wybiórczej synchronizacji nieużywane foldery po prostu zawieszamy na stałe w chmurze.
03

Dysk Google

Czasami Dropbox to za mało – wtedy przychodzi nam z pomocą Dysk Google! To tutaj tworzymy wzory dokumentów tekstowych, które udostępniamy do edycji naszej wirtualnej asystentce. Tutaj prowadzimy też plan publikacji postów na Facebooku, dodajemy grafiki i linki. Na Dysku Google można również w łatwy sposób tworzyć inne rodzaje dokumentów, takie jak arkusze kalkulacyjne czy prezentacje.
04

Planoly

Na co dzień dużo korzystamy z Instagrama. Dzięki aplikacji Planoly łatwo i szybko planujemy publikowanie zdjęć na Instagramie z poziomu smartfona. Program ma masę ciekawych statystyk i funkcji, takich jak możliwość odpowiadania na komentarze na komputerze. Nie wyobrażamy sobie firmowego konta na IG bez Planoly! W ramach darmowego planu możesz opublikować 30 postów miesięcznie za pomocą Planoly – limit odnawia się co miesiąc. Spróbuj, naprawdę warto! A nasz nieszablonowy profil na Instagramie możesz zobaczyć tutaj.
skuteczny landing page

Dzięki Planoly szybko planujemy publikowanie zdjęć na Instagramie z poziomu smartfona. Nie wyobrażamy sobie naszego firmowego konta na Instagramie bez tej aplikacji!

05

Book like a Boss

Odkąd zaczęłyśmy używać kalendarza Book Like a Boss, umówienie się na spotkanie lub rozmowę na Skype przestało być skomplikowanym procesem. Wcześniej ustalenie terminu z klientką potrafiło zająć dobrych kilka dni! Serio! Dlatego postanowiłyśmy przestawić się na planowanie spotkań w Book Like a Boss. Jak to działa? Przesyłamy link do naszego kalendarza z dostępnymi terminami na dany miesiąc. Wystarczy kliknąć w wybrane pole, i już! Dzięki temu nie tracimy czasu na ustalanie godzin spotkań. Klientki otrzymują maile przypominające o spotkaniu, ale mogą także odwołać lub przełożyć konsultację z odpowiednim wyprzedzeniem za pomocą jednego kliknięcia, dzięki czemu o wiele skuteczniej zarządzamy naszym czasem.
skuteczny landing page

Prowadzenie biznesu online nie musi być takie trudne! Wystarczy, że dobrze się zorganizujesz i zautomatyzujesz część swojej pracy, korzystając z narzędzi biznesowych. Muszę przyznać, że my już nie wyobrażamy sobie funkcjonowania na co dzień bez Asany, Dropboxa czy Book like a Boss.

A Ty, z jakich narzędzi biznesowych korzystasz? Podziel się w komentarzu swoimi ulubionymi narzędziami!

XOXO

Ania

Rebranding w kadrze, czyli co mówią o Tobie zdjęcia biznesowe

Czy myśląc o wizerunku swojej marki, w pierwszej kolejności zastanawiasz się nad logo? To bardzo częsty błąd! Jeżeli masz budżet, by zmienić tylko jeden element wizerunku Twojej firmy, postaw przede wszystkim na zdjęcia biznesowe!

Czy stać Cię na wizerunek DIY? Przewodnik do pobrania

Na pewno zauważyłaś, jak popularne także w Polsce stały się filmiki DIY, kursy z doskonalenia umiejętności organizacyjnych, fotograficznych czy graficznych. Dzięki nim możesz na spokojnie nauczyć się, jak zaprojektować logo dla swojej marki i jak stworzyć wizerunek Twojej firmy od podstaw. Pytanie tylko, czy rzeczywiście jest to dla Ciebie dobre rozwiązanie i… czy na pewno Cię na to stać?

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

nieszablonowe wieści

Podoba Ci się to, co czytasz? Chcesz regularnie poszerzać swoją wiedzę z zakresu strategicznego wizerunku? Zapisz się na naszą listę, a co tydzień otrzymasz świeżą porcję graficznych i biznesowych dobroci!






Za chwilkę otrzymasz link do potwierdzenia zapisu. Jesteśmy w kontakcie, Dziewczyno!

Pin It on Pinterest

PODZIEL SIĘ

Podoba Ci się ten artykuł? Pomóż mu dotrzeć do tych, którym może posłużyć!