...

metamorfoza

OD’NOVA SKIN CAFE & SPA

kluczowe elementy

STYL NATURAL, PEŁNA OPRAWA GRAFICZNA, SKLEP ONLINE, PRZYGOTOWANIE DO ROZWOJU FRANCZYZY

kluczowe elementy

STYL NATURAL    PEŁNA OPRAWA GRAFICZNA    SKLEP ONLINE    PRZYGOTOWANIE DO ROZWOJU FRANCZYZY

naturalne, eleganckie i wyjątkowe

miejsce stworzone przez Martynę, zafascynowaną naturą i jej nieocenioną rolą w przywracaniu zdrowia i urody, wymagało szczególnej oprawy graficznej. Rebranding marki miał na celu przygotowanie marki do systemu franczyzowego. Pracując nad nową odsłoną OD’NOVA Skin Café & SPA chciałyśmy wysunąć na pierwszy plan naturalną elegancję, czyli piękno bijące z prostoty.

logo, a w nim piękno prostoty i t​riumf nad upływającym czasem

Celem przeprowadzanych przez Martynę zabiegów jest dostarczenie doskonałego samopoczucia i równowagi duchowej. Podobnie naszym dążeniem było zaprojektowanie logo w sposób, który będzie niósł za sobą harmonię i wysokie poczucie estetyki.​ Zdecydowałyśmy się na użycie bezszeryfowego, kobiecego fontu o eleganckiej linii.
Kompleksowe i holistyczne podejście do pielęgnacji urody ma na celu wydobycie i podkreślenie wewnętrznego piękna, ​bez względu na wiek.​ Aby nawiązać do triumfu nad upływającym czasem, postanowiłyśmy położyć nacisk na literze V, symbolizującej Victorię. Z niej wyrasta roślinny motyw przywodzący na myśl bliskość przyrody i naturalne podejście do pielęgnacji.
Logo występuje w wersji podstawowej oraz z taglinem, którego lekkość pięknie współgra z kreską motywu roślinnego i równoważy całość kompozycji. Zastosowanie tagline’u daje możliwość dostosowania logo do submarek,​ takich jak np. OD’NOVA Academy, która oferuje szkolenia dla profesjonalistów.
voucher prezentowy
projekt logo
 

dbałość o szczegóły – florystyczny znaczek i sygnet

Zostawiamy w rękach Martyny subtelny znaczek i sygnet, które będą dopełniały identyfikację wizualną Od’Nova Skin Caf​é​ & SPA, wdzięcznie prezentując się na materiałach takich jak wizytówki czy karty lojalnościowe.

 mówią 

Do podjęcia współpracy przekonały mnie wstępne konsultacje, w czasie których Karla bardzo rzeczowo wskazała na obszary, nad którymi warto popracować w przypadku mojej marki. Dała tym samym dowód swojej wiedzy i doświadczeniu w komunikowaniu marek. Firm o podobnym profilu działania jest wiele i śledziłam je już wcześniej. Natomiast SHABLON to konkret, który przekłada się na realne zmiany.

Myślałam, że stwierdzenie, iż mój biznes „wskoczył na nowy poziom” będzie przesadzone i zbyt górnolotne, ale… chyba własnie tak się stało. Moja nowa strona zachwyca elegancją, klasą. Sprawia to, że nieprzekonane do tej pory klientki decydują się na wizytę i chcą podążać drogą naturalnej pielęgnacji. To duży sukces usłyszeć, że obserwowały mnie na Facebook’u od dłuższego czasu, ale dopiero nowy, odświeżony wizerunek, przekonał je do wizyty.

Opracowany przez Karlę brandbook i wskazówki, jak poruszać się w moim nowym wizerunkowym świecie, sprawiły, że mam w ręku narzędzie do spójnego zarządzania wszystkimi treściami.

Największy plus współpracy? Energia i pracowitość – byłam zaskoczona sprawną realizacją założonego harmonogramu. Zazwyczaj prace “rozjeżdżają się”. Karla pilnowała terminów i świadczy to o jej rzetelności i świetnym zarządzaniu czasem własnym.

Już kilkakrotnie polecałam współpracę z SHABLONem. Uważam, że Dziewczyny wykazują się zrozumieniem kobiecych biznesów i bolączek z nimi związanych jak nikt inny. Działają niezwykle sprawnie i skutecznie. Dlatego polecam, polecam i jeszcze raz POLECAM!

MARTYNA KRUSZYK
ZAŁOŻYCIELKA OD’NOVA SPA
voucher prezentowy

forma podkreślająca​ wyjątkowość i elegancję – print

Choć samo logo pozbawione jest motywu kolorystycznego, w materiałach firmowych postawiłyśmy na dwa odcienie zieleni, która przywodzi na myśl ​występujący w naturze kolor liści.​ Wdzięczne uzupełnienie stanowi ​stonowany i ciepły kolor piaskowy.​ W formie dodatków, takich jak pieczęć lakowa czy hot print na materiałach firmowych zaproponowałyśmy użycie ​starego złota, które zaakcentuje wyjątkowość i i bogactwo zabiegowych efektów.
Zaprojektowałyśmy także wizytówki i ulotki oraz wielkoformatowy cennik na ścianę i broszurę prezentującą ofertę franczyzową.​ Doradzałyśmy w kwestii wyboru papieru do druku i doboru materiałów wizerunkowych, takich jak jutowy sznurek oraz rypsowe tasiemki w kolorze piaskowym lub starego złota.

zwieńczenie projektu – właściwe miejsce w sieci

Martyna potrzebowała dobrze zaprojektowanej strony, na której będzie mogła przedstawić ​bogate menu SPA, a także ofertę franczyzy i propozycje szkoleń.​ Wszystkie informacje zostały zamieszczone w intuicyjny sposób, co sprawia, że OD’NOVA Skin Caf​é​ & SPA profesjonalnie prezentuje się w sieci i zachęca do współpracy przyszłych franczyzobiorców.

Aby umożliwić klientom ​wygodny zakup voucherów na zabiegi,​ strona została rozszerzona o ​sklep online.​ Oprócz tego, osoby zainteresowane branżą kosmetologii za pośrednictwem sklepu mogą zapisać się na kursy i szkolenia. ​Sklep z intuicyjną obsługą t​o cenne narzędzie w rękach Martyny. Z czasem będzie mogła rozszerzać jego asortyment również o polecane przez salon kosmetyki.

PRZED METAMORFOZĄ
PO METAMORFOZIE

strona przyjazna mobile

Strona Martyny jest przyjazna mobile: prezentuje się świetnie na smartfonach i tabletach. Martyna nie musi się martwić, że informacje będą nieczytelne dla użytkowników urządzeń mobilnych.
MENU ZABIEGÓW POŁĄCZONE Z REZERWACJĄ ONLINE
FOLDER OFERTOWY A5
ULOTKA DL
voucher prezentowy
ULOTKA DL

jesteś gotowa, żeby stworzyć unikalny wizerunek?