metamorfoza
#LIGHTROOMJESTFAJNY
KASIA TAJCHER
kluczowe elementy
STYL FUNKY, DWUOBRAZOWE OKŁADKI POSTÓW, BUDOWANIE LISTY, LANDING PAGE KURSU
kluczowe elementy
STYL FUNKY DWUOBRAZOWE OKŁADKI POSTÓW BUDOWANIE LISTY LANDING PAGE KURSU
profesjonalnie, przystępnie i ciepło
nowy wizerunek w sieci doskonale oddaje naturę i styl działania Kasi Tajcher. Lightroom jest fajny – owszem, a w dużej mierze dzięki Kasi, która objaśnia jego działanie w prosty i wdzięczny sposób. Potrzebna była identyfikacja wizualna, która podkreśli to, co najważniejsze, czyli profesjonalizm w bezpośredniej i energetyzującej oprawie. Nowa odsłona to także strona firmowa i blog Kasi.
znak odzwierciedlający
charyzmę lightroomowej przewodniczki
i rzeczowe podjeście do tematu
Kasia potrzebowała logo, które w pełni odda charakter prowadzonych przez nią kursów. Nasza propozycja opiera się na odręcznym foncie o miękkiej i przyjaznej linii. Odręczne pismo świadczy o osobistym zaangażowaniu w markę, a jego lekkość przekazuje ciepłą energię.
Połączenie słonecznego żółtego i ciemnego granatu pozwoliło osiągnąć pożądany efekt. Ciepła barwa pasuje do energetycznego i przyjacielskiego tonu komunikacji, a elegancki granat podkreśla profesjonalizm i ekspercki aspekt przekazywanej wiedzy.
Połączenie słonecznego żółtego i ciemnego granatu pozwoliło osiągnąć pożądany efekt. Ciepła barwa pasuje do energetycznego i przyjacielskiego tonu komunikacji, a elegancki granat podkreśla profesjonalizm i ekspercki aspekt przekazywanej wiedzy.
lightroomowa strona www
Projektując layout strony, miałyśmy jasno określony cel – przełamać dystans i zachęcić do kontaktu. Strona jest żywa, wesoła i zaprasza do działania. Zamierzony efekt został osiągnięty!
Dzięki zaprojektowaniu ikon w pogodnym i nieformalnym tonie, udało nam się uzyskać powiew świeżości i podkreślić, że u Kasi nie ma miejsca na nudę. Lekka, odręczna linia ikon koresponduje z fontem logotypu, zapewniając wewnętrzną spójność elementów marki. Dodatek słonecznej żółtej barwy doskonale wpisuje się w niezobowiązujący styl komunikacji.
Dobre rozplanowanie struktury strony pozwala użytkownikom w krótkim czasie znaleźć wszystkie najważniejsze informacje i dotrzeć do sedna. Potrzebna wiedza podana jest na tacy – to również wartość, która cechuje blog i kursy Kasi.
Dzięki zaprojektowaniu ikon w pogodnym i nieformalnym tonie, udało nam się uzyskać powiew świeżości i podkreślić, że u Kasi nie ma miejsca na nudę. Lekka, odręczna linia ikon koresponduje z fontem logotypu, zapewniając wewnętrzną spójność elementów marki. Dodatek słonecznej żółtej barwy doskonale wpisuje się w niezobowiązujący styl komunikacji.
Dobre rozplanowanie struktury strony pozwala użytkownikom w krótkim czasie znaleźć wszystkie najważniejsze informacje i dotrzeć do sedna. Potrzebna wiedza podana jest na tacy – to również wartość, która cechuje blog i kursy Kasi.
PRZED METAMORFOZĄ
PO METAMORFOZIE
mówią
Po kilku latach działania online byłam pewna, że czas na wizerunkowe zmiany! Tylko jak tu te zmiany przeprowadzić, gdy bardziej jak na grafice znam się na Lightroomie? Na całe szczęście trafiłam na nieszablonowe dziewczyny!
Od pierwszej minuty naszego spotkania wiedziałam, że to będzie strzał w dziesiątkę! Niebanalne pomysły idealnie dopasowane do mnie, ale i do osób, do których chcę trafiać i z którymi chcę pracować! Spójność wizualna na wszystkich możliwych polach: strona www, newsletter, media społecznościowe – proszę bardzo!
I to wszystko mega szybko i mega konkretnie, czyli dokładnie tak jak lubię! A do tego jeszcze bonus: po niecałych dwóch tygodniach od startu sprzedaży mojego kursu, dzięki stronie lądowania osiągnęłam 120% zakładanej sprzedaży!
Dziewczyny, dziękuję!
Od pierwszej minuty naszego spotkania wiedziałam, że to będzie strzał w dziesiątkę! Niebanalne pomysły idealnie dopasowane do mnie, ale i do osób, do których chcę trafiać i z którymi chcę pracować! Spójność wizualna na wszystkich możliwych polach: strona www, newsletter, media społecznościowe – proszę bardzo!
I to wszystko mega szybko i mega konkretnie, czyli dokładnie tak jak lubię! A do tego jeszcze bonus: po niecałych dwóch tygodniach od startu sprzedaży mojego kursu, dzięki stronie lądowania osiągnęłam 120% zakładanej sprzedaży!
Dziewczyny, dziękuję!
KASIA
TAJCHER
sprzedażowa strona lądowania na 6!
Ponieważ zależało nam na tym, żeby ułatwić sprzedaż kursów, wiele uwagi poświęciłyśmy stronie lądowania kursu. Pracowałyśmy nad konwertującą strukturą oraz konsultowałyśmy treści, aby uzyskać jasny przekaz. Dodałyśmy rozwiązania, które ułatwiają podjęcie decyzji (takie jak FAQ oraz rozwijana struktura przycisków).
Efekt? Sprzedaż kursu już w pierwszych dniach przekroczyła oczekiwania Kasi. Cel został osiągnięty!
Efekt? Sprzedaż kursu już w pierwszych dniach przekroczyła oczekiwania Kasi. Cel został osiągnięty!
strona przyjazna mobile
Strona Kasi jest przyjazna mobile: prezentuje się świetnie na smartfonach i tabletach. Kasia nie musi się martwić, że informacje będą nieczytelne dla użytkowników urządzeń mobilnych.
praca obrazem, czyli spójna komunikacja na Facebooku i Instagramie
Jeśli praca z obrazem, co w przypadku lightroomowej przewodniczki jest oczywiste, to konieczne jest zadbanie o media społecznościowe. Facebook i Instagram to przestrzenie, gdzie obrazem można przekazać niekiedy więcej niż słowami, dlatego projektując spójną identyfikację, zadbałyśmy o to, aby marka Kasi świetnie prezentowała się także za pośrednictwem tych kanałów.