nowy wizerunek
KLUB CZERWONEJ SZPILKI
kluczowe elementy
Luksus, mocny charakter, Pełna gama materiałów firmowych, prezentacja klubowiczek
kluczowe elementy
Luksus mocny charakter Pełna gama materiałów firmowych prezentacja klubowiczek

women wanna have fun!
nowy wizerunek marki skierowany jest do nowoczesnej bizneswoman: jej uniform to biała koszula i jeansy, a jej znak szczególny to silny charakter i wiara w to, że wszystko da się zrobić. Potrzebna była identyfikacja wizualna bogata jak kobieca natura, podkreślająca elitarny charakter, profesjonalizm, wysoką jakość z odrobiną luksusu i zabawą na najwyższym poziomie.
adaptacja znaku, czyli sposób na nowoczesną linię logo z zachowaniem rozpoznawalności
Czerwona Szpilka to społeczność, która istnieje na wrocławskim rynku już kilka lat. Jej twórczynią jest Magdalena Szewczuk, która sprawiła, że klub stał się rozpoznwalny. Dlatego nie chciałyśmy nadmiernie odchodzić od dotychczasowego znaku. Postawiłyśmy na zmianę kroju pisma oraz mocniejszy kolor. Te dwie adaptacje pozwoliły na unowocześnienie linii.


strona www klubu
Projektując layout strony, miałyśmy jasno określony cel – stworzyć miejsce, które będzie zrzeszało przedsiębiorcze kobiety z sukcesami, kobiety, które wciąż chcą od życia więcej i umieją po to sięgnąć. Strona jest elegancka, profesjonalna, nawiązuje do luksusu, który towarzyszy klubowiczkom, a jednocześnie jest obietnicą wspólnych spotkań i wydarzeń kulturalnych na najwyższym poziomie.
Dzięki zastosowaniu czarnego marmuru uzyskałyśmy charakter strony zgodny z archetypem władczyni, który jest dominujący w osobowości idealnej klientki klubu Czerwonej Szpilki. Połączony z ognistą czerwienią wysyła jasny sygnał: w naszym klubie znajdziesz idealny mix żywiołowości, zabawy, profesjonalizmu i wysokiej jakości wydarzeń edukacyjnych.
Dobre rozplanowanie struktury strony pozwala użytkowniczkom w krótkim czasie znaleźć wszystkie najważniejsze informacje i dotrzeć do sedna, a po drodze… dać się ponieść wizji wartościowych spotkań klubowych. Na każdej stronie zainteresowane przedsiębiorczynie mogą umówić wstępną rozmowę z założycielkami klubu.
PRZED METAMORFOZĄ
PO METAMORFOZIE
feeling + ważne informacje, czyli idealna kompozycja strony www
Strona klubu spełnia dwa najważniejsze kryteria: z jednej strony pozwala odwiedzającym poczuć klimat klubu i wyobrazić sobie, jaka atmosfera panuje na 100% kobiecych eventach klubowych. Z drugiej – użytkowniczka jest w stanie uzyskać wszystkie najważniejsze informacje (w zakładce FAQ) oraz zapoznać się wstępnie z klubowiczkami oraz ich biznesami (w zakładce Klubowiczki). Specjalną formą polubienia się z klubem są edukacyjne spotkani „Czerwona Szpilka w mieście”. Dzięki temu kobiecy networking kwitnie!
strona przyjazna mobile
Strona klubu jest przyjazna mobile: prezentuje się świetnie na smartfonach i tabletach. Magda nie musi się martwić, że informacje będą nieczytelne dla użytkowników urządzeń mobilnych.

FOLDER REKLAMOWY (ZOBACZ GO W ŚRODKU)

Ścianka wystawiennicza
szereg materiałów promocyjnych dla skutecznych działań marketingowych
Klub to nie tylko obecność online, ale przede wszystkim spotkania offline! Dlatego ważnym elementem tworzenia i promowania marki są projekty przeznaczone do prezentacji na eventach, tj. ścianka wystawiennicza, wizytówki, folder reklamowy. Jednak nie zapominamy o sposobach docierania do klientów online, dlatego stworzyłyśmy dla marki Czerwona Szpilka także layout newslettera. Layout dodałyśmy do przyjaznego w obsłudze programu MailerLite. Dzięki temu cały zespół Magdy może tworzyć spójne, eleganckie mailingi.
PROJEKT NEWSLETTERA