komiksowa strona
producenta odzieży reklamowej
kluczowe elementy
UNIKATOWY DESIGN, GALERIA PRODUKTOWA, ALTERNATYWNA WERSJA CONTENTU NA MOBILE, WERSJE JĘZYKOWE
kluczowe elementy
UNIKATOWY DESIGN GALERIA PRODUKTOWA ALTERNATYWNA WERSJA CONTENTU NA MOBILE WERSJE JĘZYKOWE

szyta na miarę, komiksowa, efektowna.
Wiola i Monia to przebojowe dziewczyny, które postanowiły rozprawić się z nudą i bylejakością, kojarzącą się z odzieżą reklamową. Marka Balaboom to esencja pasji do sportu i zainteresowania modą o streetwearowym charakterze. Młodzieńcza odwaga połączona z radosnym flow znalazły odzwierciedlenie w szacie graficznej www.
boom-bowy komiksowy design w pastelowym wydaniu
Stronę kursu zbudowałyśmy na przyjaznym użytkownikowi WordPressie, dzięki czemu Monia i Wiola mogą w łatwy sposób edytować treści oraz poszerzać galerię animowanych produktów, przypisując im nazwy oraz ikonki dyscyplin sportowych i branży, dla których powstają jedyne w swoim rodzaju ubrania wizerunkowe.

Dotknij, żeby przeWINąć
mówią
Przymierzając się do stworzenia strony Balaboom, nie miałyśmy sprecyzowanego pomysłu na wizerunek naszej marki. Wiedziałyśmy, że strona powinna nieść ze sobą luz, radość, nowy pomysł na klasyczny produkt, jakim jest odzież reklamowa i firmowa. Nasze kolekcje są odważne, kolorowe i dziewczyny świetnie to uchwyciły. Zaproponowały konwencję komiksową, do której doskonale pasują nasze produkty. Strona ma też szereg udogodnień: choć jesteśmy w temacie laikami, możemy łatwo dodawać nowe produkty do naszego portfolio. Dzięki nowej stronie, również w wersji angielskiej, stale poszerzamy grono naszych klientów o coraz ciekawsze firmy i teamy w Polsce i zagranicą.

Wiola Pęzioł
Monia Przeździecka
Dotknij, żeby przeWINąć
czadowe infografiki przekazujące najważniejsze treści w kilka sekund
Potencjalny klient już w 4 sekundy jest w stanie zadecydować, czy chce mieć do czynienia z Twoją marką. Dlatego Wiola i Monia otrzymały stronę, która w infograficzny, przyjazny dla oka sposób przedstawia kluczowe informacje o marce Balaboom.
Zalety oferowanego rozwiązania i proces twórczy w komiksowej pigułce sprawiają, że klient nie ma żadnych wątpliwości, dlaczego marka jest wyjątkowa i warto powierzyć jej projekt i wykonanie całej kolekcji odzieżowej.
Dodatkowe opisy w bardziej rozbudowanej formie umieszczone są pod infografikami i pozwalają na lepsze pozycjonowanie strony oraz użycie fraz kluczowych w szerszym kontekście.
alternatywny content mobile
Strona Balaboom jest w pełni responsywna: prezentuje się świetnie na smartfonach i tabletach oraz na ekranie dowolnego komputera. Duże, komiksowe elementy znalazły na mobile zupełnie nowe miejsca, a spośród wielu zdjęć w sliderze głównym zostały pokazane tylko wybrane, dzięki czemu przekaz jest jasny i czytelny od pierwszej sekundy, a Monia i Wiola mają szansę osiągnąć swoje biznesowe cele.

katalog PDF do pobrania na stronie
Żeby na dłużej zapisać się w pamięci potencjalnego klienta, na stronie Balaboom umieściłyśmy katalog produktowy PDF do pobrania. Dzięki temu, nawet po zakończonej sesji online, klientowi zostaje ślad po wizycie i przypominajka zachęcająca do kontaktu.
Folder jest spójny z komiksowym charakterem strony i mówi do klienta tym samym językiem, przez co w konsekwentny sposób budowana jest świadomość i rozpoznawalność marki.