...

szablon oferty

DLA TRENERKI BIZNESU

kluczowe elementy

PRZEJRZYSTY STYL, MINIMALIZM, EDYTOWALNY PLIK DO PERSONALIZACJI

kluczowe elementy

PRZEJRZYSTY STYL    MINIMALIZM    EDYTOWALNY PLIK DO PERSONALIZACJI

nowoczesny, profesjonalny, kobiecy

szablon oferty przygotowany dla Axeli to uosobienie jej charakteru: konkretny, minimalistyczny i stylowy. Nie znajdziesz tu owijania w bawełnę, ani pustych fraz.

przejrzysta oferta zaprezentowana w ponadczasowych bielach, czerniach i szarościach pokazuje nie tylko usługę – sedno oferty w klasycznym ujęciu – ale także misję i ducha marki, dzięki czemu klientki Axeli już od pierwszego kontaktu mogą poczuć czekający je klimat pracy straight to the point!

stylowy minimalizm z wyraźną nutą profesjonalizmu

Axela pracuje głównie ze środowiskami kreatywnymi, w których różne mody przychodzą i odchodzą. Dlatego szablon jej oferty musiał być przede wszystkim ponadczasowy, nigdy niewychodzący z mody i jednocześnie przyciągający swoją oszczędną formą i mocnym komunikatem.
Stylowa czerń i biel zostały wzbogacone szarością o niebieskim odcieniu. Ten kolor podkreśla biznesowy charakter oferty i profesjonalizm Axeli. W parze z prostym, geometrycznym fontem pojawia się odręczny akcent, który świadczy o osobistym zaangażowaniu autorki oferty.

 mówią 

Uwielbiam współpracę z dziewczynami z SHABLON! Zanim zaczęłam biznes, kierowałam zespołem kreatywnym, a zatem długo zwlekałam z oddaniem kawałka kreatywnej pracy innym. Karla i Ania to bardzo pozytywne osoby, ktore pokazały, że mogę im w pełni zaufać. Ich umiejętność aktywnego słuchania klienta połączona ze świetnym okiem designowyn to gwarancja spokoju. Oddając część prac graficznych w ich ręce mogłam bez stresu poświęcić czas na strategiczny rozwój mojego biznesu. Bardzo Wam dziękuję, dziewczyny!

AXELA RINOA

jeden detal i więcej nic!

Axela to osoba bezpośrednia i konkretna. Postawione sobie cele osiąga w mgnieniu oka z niezwykłą lekkością. Projektując ofertę, wybrałyśmy jeden subtelny akcent – łamane napisy – który nadaje szablonowi kreatywnego sznytu i lekkości. Tego typu element nie potrzebuje dodatkowych ozdobników. W ciekawy sposób porządkuje ofertę, dzieląc ją na rozdziały i sekcje. Stawiając na czytelność, wybieramy skuteczność i konwersję.

jesteś gotowa, żeby zachęcić klientów do pracy z Tobą?