Dziewczyno!
Dziewczyno!
Nie panujesz nad wizerunkiem swojej marki?

Twoje materiały promocyjne są nieskuteczne, a Ty nie widzisz zysków w swojej kieszeni?

Jeśli tak, ​najwyższy czas uporządkować wizerunek!

Materiały graficzne są wizytówką Twojej marki i powinny przyciągać właściwych klientów. Weź udział w nieszablonowym 3-dniowym mini-kursie i zaprowadź harmonię w swoim wizerunku!

Założyłaś firmę, startujesz i chcesz działać z promocją, ale…

  •  nie wiesz, jak dobrać i połączyć ze sobą fonty
  • tworząc grafiki, zastanawiasz się, jakich elementów użyć
  • masz problem ze znalezieniem swojego stylu, wszystko jest od sasa do lasa
  • nie potrafisz wybrać koloru dla swojej marki, łączysz barwy na zasadzie przypadku
  • Twoje materiały graficzne nie tworzą zgranej całości, brakuje im spójności
  • nie jesteś pewna, czy strona wizualna niesie za sobą to, co chcesz przekazać swoim klientom
NIE POZWÓL, ABY TE BRAKI ZASZKODZIŁY TWOJEJ MARCE!

przypadkowy, niespójny wizerunek do-it-yourself może Cię dużo kosztować:

tracisz klientów, którym ciężko identyfikować się z Twoją marką, przez co ciągle walczysz o pozyskanie nowych obserwatorów
Twoja marka, prezentując się niedbale, zniechęca klientów do podjęcia współpracy
marnujesz czas na ciągłe poszukiwania stylu, bez podejścia strategicznego, przez co nie poświęcasz czasu na rozwój produktów i usług
nie budujesz rozpoznawalności na rynku

Brzmi znajomo?

Zapraszamy Cię do udziału w 3-dniowym mini-kursie!

  • nauczysz się, jak pracować z fontem, kolorami i zdjęciami
  • jeszcze raz zdefiniujesz potrzeby Twojego biznesu i to właśnie w oparciu o nie, zbudujesz spójny wizerunek
  • zdobędziesz wiedzę i poznasz narzędzia, które jeszcze nieraz Ci się przydadzą i pozwolą zaoszczędzić w przyszłości wiele czasu i energii
  • sprowadzona na właściwe tory komunikacja wizualna stanie się doskonałym punktem wyjścia do dalszego rozwoju marki

ZOBACZ, NA CZYM BĘDZIE POLEGAĆ NIESZABLONOWY MINI-KURS

otrzymasz 3 zestawy materiałów, dzięki którym zbudujesz strategiczny wizerunek

W każdym zestawie znajdziesz nagranie wideo, prezentację w formie pdf i krótki zeszyt ćwiczeń

 

nagranie wideo

Do każdego zagadnienia wprowadzimy Cię  podczas około godzinnego nagrania zarejestrowanego w styczniu 2019 podczas nieszablonowego wyzwania. Chłoń wiedzę, którą lada moment wykorzystasz, poprawiając wizerunek swojej marki.

prezentacja

Przekazujemy Ci wszystkie omawiane podczas nagrania zagadnienia w formie wygodnej prezentacji w pliku PDF. To takie gotowe notatki, dzięki którym usystematyzujesz wiedzę i do których będziesz mogła wrócić w każdej chwili.

zeszyt ćwiczeń

Do każdego tematu ułożyłyśmy krótki zeszyt ćwiczeń, dzięki któremu zdobytą wiedzę od razu przełożysz na konkretne działania mające na celu pomóc Twojej marce. Podejmiesz wizerunkowe decyzje, które zostaną z Tobą na dłużej.

 mówią 

Pokazałyście mi kierunek. Szukałam pomysłów na własną rękę, miałam jakąś wizję, ale trochę błądziłam we mgle. Po wyzwaniu udało mi się wszystko uporządkować i wskoczyć na (mam nadzieję) właściwe tory. Przekazywana wiedza była bardzo pomocna! Fonty, kolory i zdjęcia to coś, nad czym ostatnio siedziałam i myślałam, ale jak pisałam, nie do końca potrafiłam to poukładać. Przekazałyście masę rzeczowych informacji, dzięki którym wszystko wskoczyło na miejsce. Najbardziej podobał mi się sposób przekazania wiedzy. Było po kolei, prostym językiem, z fajną energią. Wiedza na temat brandingu w pigułce, bez zbędnego lania wody.

JUSTYNA

 mówią 

Wiedza przekazana w wyzwaniu była bardzo pomocna. Przede wszystkim, została usystematyzowana i przekazana w bardzo przystępny sposób. Szczególnie cenię sobie przykłady praktyczne. Pokazałyście kilka konkretnych rozwiązań, które od razu można wcielić w życie. Dzięki udziałowi w wyzwaniu patrzę na tworzone przez siebie materiały graficzne zupełnie innym okiem.

Zaskoczyła mnie także ilość informacji, którą podzieliłyście się w tak krótkim czasie.

ANNA

 mówią 

Miałam bałagan z fontami na stronie, brakowało mi dopełniającego, mocnego koloru do swojej marki, a Wy pojawiłyście się z wyzwaniem we właściwym momencie w moim życiu 🙂 Po wyzwaniu usystematyzowałam fonty wraz z przypisanymi do nich funkcjami, wybrałam trzeci kolor (czarny i biały to było zdecydowanie za mało!) i odpowiednio zmotywowana zabrałam się za zmiany na swojej stronie www.

EWELINA

 mówią 

Pokazałyście mi kierunek. Szukałam pomysłów na własną rękę, miałam jakąś wizję, ale trochę błądziłam we mgle. Po wyzwaniu udało mi się wszystko uporządkować i wskoczyć na (mam nadzieję) właściwe tory. Przekazywana wiedza była bardzo pomocna! Fonty, kolory i zdjęcia to coś, nad czym ostatnio siedziałam i myślałam, ale jak pisałam, nie do końca potrafiłam to poukładać. Przekazałyście masę rzeczowych informacji, dzięki którym wszystko wskoczyło na miejsce. Najbardziej podobał mi się sposób przekazania wiedzy. Było po kolei, prostym językiem, z fajną energią. Wiedza na temat brandingu w pigułce, bez zbędnego lania wody.

JUSTYNA

 mówią 

Wiedza przekazana w wyzwaniu była bardzo pomocna. Przede wszystkim, została usystematyzowana i przekazana w bardzo przystępny sposób. Szczególnie cenię sobie przykłady praktyczne. Pokazałyście kilka konkretnych rozwiązań, które od razu można wcielić w życie. Dzięki udziałowi w wyzwaniu patrzę na tworzone przez siebie materiały graficzne zupełnie innym okiem.

Zaskoczyła mnie także ilość informacji, którą podzieliłyście się w tak krótkim czasie.

ANNA

 mówią 

Miałam bałagan z fontami na stronie, brakowało mi dopełniającego, mocnego koloru do swojej marki, a Wy pojawiłyście się z wyzwaniem we właściwym momencie w moim życiu 🙂 Po wyzwaniu usystematyzowałam fonty wraz z przypisanymi do nich funkcjami, wybrałam trzeci kolor (czarny i biały to było zdecydowanie za mało!) i odpowiednio zmotywowana zabrałam się za zmiany na swojej stronie www.

EWELINA

Design is important
because chaos is so hard.

JULES FEIFFER

odzyskaj kontrolę nad swoim wizerunkiem w zaledwie 3 dni

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

dzień 1:
ABC fontów

dowiesz się, jak używać poszczególnych krojów pisma i jak je ze sobą łączyć
podpowiemy Ci, jak wybrać font, który odzwierciedli charakter Twojej marki
nauczysz się dopasowywać font do funkcji, jaką powinien pełnić i do komunikatów
poznasz podstawowe zasady składu i pracy z tekstem
tworzone przez Ciebie treści staną się czytelne i przyjemne w odbiorze

dzień 2:
dobór kolorów

wybierzesz kolory idealne dla swojej marki, w oparciu o ich znaczenie i symbolikę
dowiesz się, jakie cechy ma kolor i jak można wykorzystać kolory w praktyce
nauczysz się, w jaki sposób łączyć ze sobą barwy, żeby tworzyły przyjemne w odbiorze zestawienia
poznasz  bezpłatne narzędzia online pomocne przy pracy z kolorem – do wykorzystania od zaraz!

dzień 3:
materiał foto

dowiesz się, czym jest i jak powinno wyglądać skuteczne zdjęcie wizerunkowe
podpowiemy, jak przygotować się do swojej sesji wizerunkowej
poznasz cechy zdjęcia, które będzie niosło ducha Twojej marki i budowało Twoją rozpoznawalność
dopasujesz charakter swoich zdjęć do profilu idealnego klienta
o nas
jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji, tworzących nieszablonowe studio SHABLON.
Od 5 lat pomagamy ambitnym przedsiębiorcom, takim jak Ty, tworzyć wpadający w oko wizerunek i spójną komunikację graficzną, przyciągającą wymarzonych klientów.
Słuchamy, proponujemy, radzimy i dobieramy rozwiązania dedykowane różnym kanałom, dzięki czemu Twoja marka stanie się rozpoznawalna, klienci zaufają Twojemu autorytetowi, a Ty zobaczysz realne zyski w swojej kieszeni.
XOXO
Karla i Ania
o nas
jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji, tworzących nieszablonowe studio SHABLON.
Od 5 lat pomagamy ambitnym przedsiębiorcom, takim jak Ty, tworzyć wpadający w oko wizerunek i spójną komunikację graficzną, przyciągającą wymarzonych klientów.
Słuchamy, proponujemy, radzimy i dobieramy rozwiązania dedykowane różnym kanałom, dzięki czemu Twoja marka stanie się rozpoznawalna, klienci zaufają Twojemu autorytetowi, a Ty zobaczysz realne zyski w swojej kieszeni.
XOXO
Karla i Ania

kup dostęp do mini-kursu w ciągu 12 godzin, a otrzymasz od nas bonusowy 4. moduł kursu dotyczący osobowości marki. Dowiesz się, jak osobowość może stać się tajną bronią Twojego biznesu!

pytania?

01

czy to kurs jest dla mnie, jeżeli dopiero zaczynam i nie mam jeszcze wizerunku?

Jasne! Dzięki przygotowanym przez nas materiałom oszczędzisz sobie niepotrzebnych wtop i błędów. Podchodząc do swojego wizerunku strategicznie już na samym początku formowania się biznesu, będziesz mieć wiekszą świadomość tego, jak jesteś odbierana przez swoich potencjalnych klientów. Z czasem swój wizerunek będziesz mogła ulepszać, w zależności od tego, w którą stronę rozwinie się Twoja firma.
02

prowadzę działalność gospodarczą ponad 2 lata, ale nie mam sukcesów. Czy fajniejsza grafika rozwiąże moje problemy?

Jak dowiesz się z pierwszego dnia materiałów, elementy graficzne to nie jedyna składowa strategicznego wizerunku. Aby odnieść sukces, trzeba pracować nad wszystkimi aspektami, ale bardzo możliwe, że na tym etapie nie zdajesz sobie jeszcze sprawy z tego, nad czym w ogóle warto pracować. Kupując dostęp do mini-kursu, masz gwarancję, że otrzymasz praktyczne wskazówki w dziedzinach powiązanych z grafiką.

03

czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie ma problemu! Składając zamówienie, podaj nam dane swojej firmy, a w ciągu 3 dni otrzymasz fakturę na podany adres e-mail.
04

kiedy odbywa się kurs?

Dokładnie wtedy, kiedy chcesz! W mailu po zakupie otrzymasz wszystkie materiały i od Ciebie zależy, jak będziesz pracować. Możesz rozłożyć prace na 3 dni lub 3 tygodnie. A jeżeli wiesz, że Twój wizerunek mocno kuleje, poświęć jeden dzień na wyjątkową power session!
05

czy mogę zwrócić materiały, jeżeli uznam, że nie są mi potrzebne?

Niestety nie. Materiały cyfrowe nie podlegają zwrotowi. Decydując się na zakup, pamiętaj, że wraz z dokonaniem przelewu, rezygnujesz z prawa do odstąpienia do umowy. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.
06

czy po mini-kursie będą mogła nawiązać z Wami współpracę, jeżeli nadal będę w kropce?

Mamy nadzieję, że po wyzwaniu odnotujesz skokowy wzrost wiedzy o strategicznym wizerunku! Ale jeżeli nadal będziesz miała wątpliwości, jak działać w praktyce, możesz przyjść do nas na konsultacje lub omówić kwestie zlecenia, pisząc na adres helou@shablon.pl

07

brałam udział w wyzwaniu styczniowym - czy to ta sama treść?

Tak, wyzwanie styczniowe zostało zapisane w formie wideo i dzisiaj chcemy tę wiedzę udostępnić szerszemu gronu. Nasze webinary są upakowane wiedzą – ale to już wiesz! Jeżeli chcesz odświeżyć sobie tę wiedzę i mieć stały dostęp do nagrań wideo, możesz dokonać zakupu, ale będą to dokładnie te same nagrania, które otrzymałaś w trakcie wyzwania styczniowego.
08

co dokładnie otrzymam po zakupie mini-kursu?

Po dokonaniu płatności otrzymasz wiadomość e-mail z linkami do trzech nagrań video (ABC fontów, kolory, materiał foto) oraz paczkę materiałów interaktywnych (trzy prezentacje w formie pliku PDF, trzy zeszyty ćwiczeń w formie interaktywnego pliku PDF oraz plik z linkami do darmowych narzędzi omawianych podczas kursu).

pytania?

01

czy ten mini-kurs jest dla mnie, jeżeli dopiero zaczynam i nie mam jeszcze wizerunku?

Jasne! Dzięki przygotowanym przez nas materiałom oszczędzisz sobie niepotrzebnych wtop i błędów. Podchodząc do swojego wizerunku strategicznie już na samym początku formowania się biznesu, będziesz mieć wiekszą świadomość tego, jak jesteś odbierana przez swoich potencjalnych klientów. Z czasem swój wizerunek będziesz mogła ulepszać, w zależności od tego, w którą stronę rozwinie się Twoja firma.
02

prowadzę działalność gospodarczą ponad 2 lata, ale nie mam sukcesów. Czy fajniejsza grafika rozwiąże moje problemy?

Jak dowiesz się z pierwszego dnia materiałów, elementy graficzne to nie jedyna składowa strategicznego wizerunku. Aby odnieść sukces, trzeba pracować nad wszystkimi aspektami, ale bardzo możliwe, że na tym etapie nie zdajesz sobie jeszcze sprawy z tego, nad czym w ogóle warto pracować. Kupując dostęp do warsztatów, masz gwarancję, że otrzymasz praktyczne wskazówki w dziedzinach powiązanych z grafiką.
03

czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie ma problemu! Składając zamówienie, podaj nam dane swojej firmy, a w ciągu 3 dni otrzymasz fakturę na podany adres e-mail.
04

kiedy odbywa się mini-kurs?

Dokładnie wtedy, kiedy chcesz! W mailu po zakupie otrzymasz wszystkie materiały i od Ciebie zależy, jak będziesz pracować. Możesz rozłożyć prace na 3 dni lub 3 tygodnie. A jeżeli wiesz, że Twój wizerunek mocno kuleje, poświęć jeden dzień na wyjątkową power session!
05

czy mogę zwrócić materiały, jeżeli uznam, że nie są dla mnie przydatne?

Niestety nie. Materiały cyfrowe nie podlegają zwrotowi. Decydując się na zakup, pamiętaj, że wraz z dokonaniem przelewu, rezygnujesz z prawa do odstąpienia do umowy. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.
06

czy po mini-kursie będę mogła nawiązać z Wami współpracę, jeżeli nadal będę w kropce?

Mamy nadzieję, że po naszym kursie odnotujesz skokowy wzrost wiedzy o strategicznym wizerunku! Ale jeżeli nadal będziesz miała wątpliwości, jak działać w praktyce, możesz przyjść do nas na konsultacje lub omówić kwestie zlecenia, pisząc na adres helou@shablon.pl

07

brałam udział w wyzwaniu styczniowym - czy to ta sama treść?

Tak, wyzwanie styczniowe zostało zapisane w formie wideo i dzisiaj chcemy tę wiedzę udostępnić szerszemu gronu. Nasze webinary są upakowane wiedzą – ale to już wiesz! Jeżeli chcesz odświeżyć sobie tę wiedzę i mieć stały dostęp do nagrań wideo, możesz dokonać zakupu, ale będą to dokładnie te same nagrania, które otrzymałaś w trakcie wyzwania styczniowego.
08

co dokładnie otrzymam po zakupie mini-kursu?

Po dokonaniu płatności otrzymasz wiadomość e-mail z linkami do trzech nagrań video (ABC fontów, kolory, materiał foto) oraz paczkę materiałów interaktywnych (trzy prezentacje w formie pliku PDF, trzy zeszyty ćwiczeń w formie interaktywnego pliku PDF oraz plik z linkami do darmowych narzędzi omawianych podczas kursu).

copyright 2019 SHABLON

Pin It on Pinterest