landing page

SZKOŁY JĘZYKOWEJ MAŁA LINGUA SIEDLCE

kluczowe elementy

styl baśniowy, www spójna z wizerunkiem franczyzy, świeże podejście do pozyskiwania klientów przy takim profilu działalności

kluczowe elementy

styl BAŚNIOWY    WWW SPÓJNA Z WIZERUNKIEM FRANCZYZY    ŚWIEŻE PODEJŚCIE DO POZYSKIWANIA KLIENTÓW

przyjazna, baśniowa, sprzedażowa

strona lądowania dla stacjonarnej szkoły językowej to nowe podejście do pozyskiwania klienta. Celem landing page’a jest rejestracja na stacjonarne lekcje pokazowe, dzięki którym Asia, właścicielka szkoły, dokonuje nowych zapisów. Strona przekazuje klimat, jaki czeka młodych uczniów w szkole Asi, a tym samym przekonuje rodziców, że warto zainteresować się lekcjami Mała Lingua.

jeden cel, jedna akcja, 100% skuteczności

Strona lądowania powinna mieć dokładnie jeden cel i skłaniać klienta do podjęcia jednej konkretnej akcji. W przypadku szkoły Asi strona zachęca do zapisu na pokazowe lekcje języka. Klient ma możliwość wyboru daty lekcji i poziomu zaawansowania według wieku dziecka. Dzięki temu zespół Asi może na lekcjach wykonać ostatni krok – zapisać chętnych na zajęcia.

Pierwsze wezwanie do działania jest widoczne już w górnej części strony. To podstawa dobrze działającej strony sprzedażowej. Twoja strona ma ok. 4 sekundy, żeby przykuć uwagę i zrealizować cel. Czy Twoja strona to potrafi?

 mówią 

Współpraca z dziewczynami z SHABLONu okazała się krokiem milowym dla mojej firmy. Dzieki wyczuciu stylu Karoliny udało się stworzyć nie tylko przyciągający i skuteczny landing page, ale także bazę graficzną do komunikacji na fanpage’u. Sama strona okazała się bardzo skuteczna, jeśli chodzi o konwersję, nawet w potencjalnie niskim okresie sprzedażowym. To pokazuje, jak ważny jest przyciagający graficznie wizerunek i jak bardzo może on pomóc w sprzedaży.
ASIA CHOROMAŃSKA
właścicielka szkoły

z głową w chmurach baśniowej krainy 

Komunikacja szkoły językowej Mała Lingua Siedlce to rodzaj dialogu między szkołą, rodzicami i dziećmi. Baśniowe elementy, ciepłe kolory i komiksowa typografia pozwalają rodzicom poczuć klimat szkoły, a dzieciom – zakumplować się z postaciami baśniowych Blabbersów towarzyszących im w nauce.

Strona lądowania łączy w sobie styl franczyzy Mała Lingua z indywidualną szatą graficzną szkoły językowej Asi. Super, prawda?

BONUS! Opracowane grafiki posłużyły agencji social media do kreowania wizerunku szkoły w mediach społecznościowych.

 

strona przyjazna mobile

Strona szkoły językowej jest responsywna: świetnie prezentuje się zarówno na ekranie komputera jak i na smartfonach. Dzięki temu Asia może być spokojna – rodzice bez problemu dokonają zapisu na lekcję w dowolnym momencie: szykując się do pracy, odbierając dziecko ze szkoły, czy kładąc pociechy do spania.

jesteś gotowa, żeby stworzyć skuteczny landing page?

copyright 2019 SHABLON

NIESZABLONOWY
magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

copyright 2019 SHABLON

NIESZABLONOWY
magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

Pin It on Pinterest