landing page

KURSU KOBIETA I PIENIĄDZE

kluczowe elementy

styl magazynowy, bezpośrednie linkowanie z LP do checkoutu, TEST A/B, ANIMACJA DO FILMÓW

kluczowe elementy

styl magazynowy    bezpośrednie linkowanie z LP do checkoutu    TEST A/B    ANIMACJA DO FILMÓW

kobieca, elegancka, magazynowa.

strona lądowania kursu powstała dla Dominiki Nawrockiej, kobiety przedsiębiorczej, inwestorki, trenerki i założycielki organizacji edukacyjnej Kobieta i Pieniądze.

nowoczesny, wyjęty niemalże z kobiecego magazynu landing page pozwala Dominice osiągać najważniejszy cel biznesowy: docierać do kobiet, które marzą o lepszej sytuacji finansowej, którym potrzebna jest edukacja w zakresie finansów osobistych.

uproszczenie zakupów, czyli bezpośrednie przekierowanie do checkoutu

Stronę stacjonarnych kursów „Kobieta i pieniądze” zbudowałyśmy na WordPressie, dzięki czemu landing page idealnie współpracuje z główną stroną Dominiki oraz sklepem online. Po kliknięciu przycisku przenosimy się do podstrony z koszykiem, w którym umieszczony jest już produkt w postaci stacjonarnego kursu. Użytkownikowi zostaje jedynie zapłacić i zdobywać wiedzę na kursie!
Dotknij, żeby przeWINąć

 mówią 

SHABLON to świetny tandem profesjonalistek i przemiłych kobiet, które zarówno zadbają o Twój wizerunek biznesowy, jak i prostymi słowami wytłumaczą podstawy marketingu. Jeśli nie wiesz, jak pokazać swoją profesję, pasję, produkt lub usługę to… koniecznie skontaktuj się z Karoliną. Dzięki nowoczesnej szacie graficznej od SHABLONu i skutecznym rekomendacjom co do wykorzystania nowych mediów, osiągniesz swoje biznesowe cele. Polecam!
Dominika Nawrocka

testowanie dla haseł wprowadzających

Dominika nie była pewna, które hasło najlepiej przyciągnie klientów, dlatego utworzyłyśmy test A/B dla hasła głównego: wprowadziłyśmy 4 różne hasła, które po starcie strony losowo wyświetlały się odwiedzającym. Hasło, które najczęściej skłaniało do kliknięcia w przycisk akcji,  zostało wskazane przez samych użytkowników i to ono widnieje obecnie w górnej części strony. Ta sama idea towarzyszyła nam przy tworzeniu banerów reklamowych dla kursu na Facebooka. Dla każdego hasła powstały także dwa warianty zdjęciowe, co dało Dominice możliwość wybrania najlepiej konwertującej grafiki.

 

strona przyjazna mobile

Strona kursu jest w pełni responsywna: prezentuje się świetnie na smartfonach i tabletach oraz na ekranie dowolnego komputera. Dominika nie musi się martwić, że informacje będą nieczytelne dla użytkowników urządzeń mobilnych.

czołówka wideo z animacją do klipów na YouTube

Celem Dominiki jest docieranie do klientek i przekazywanie im wiedzy nie tylko na warsztatach, ale także poprzez stylowe i eleganckie nagrania video. Do nowej serii „Kobiety rozmawiają o pieniądzach” stworzyłyśmy delikatną, kobiecą animację, utrzymaną w duchu strony lądowania, dzięki czemu Dominika buduje rozpoznawalność marki na różnych kanałach.

jesteś gotowa, żeby stworzyć unikalny wizerunek?

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

Pin It on Pinterest