Nieszablonowe podsumowanie połowy roku 2018

16 Lip 2018 | biznes, lifestyle

skuteczny landing page

Czy zdajesz sobie sprawę, że połowa roku 2018 roku już za nami? Wow! To niesamowite, jak szybko leci czas!

Połowa roku to idealny moment na dokonanie analizy, przyjrzenie się temu, jak stoimy z realizacją celów oraz docenienie tego, ile już udało się zrealizować.

Chcesz dowiedzieć się, co poszło u nas zgodnie z planem, a gdzie nastąpił spektakularny fakap?

Zapraszamy do naszego podsumowania pierwszej połowy 2018 roku.

Lipiec staramy się spędzać poza miastem w ramach workation – łączymy pracę z odpoczynkiem. W naszej branży to sezon ogórkowy, ale – jak pisała Karlanie ma co osiadać na laurach, tylko mądrze wykorzystać ten luźniejszy czas na coś pożytecznego. Dlatego w lipcu analizujemy nasze działania z pierwszych 6 miesięcy roku.

Nie wiesz jak się zabrać za taką analizę? Dzisiaj udostępniamy darmowy arkusz do pobrania. Znajdziesz w nim 8 pytań, dzięki którym zastanowisz się gdzie byłaś na początku tego roku, gdzie jesteś teraz, gdzie chcesz być na koniec 2018 roku i jak osiągniesz swój cel.

podsumowanie nieszablonowej połowy roku

Póki co dla nas 2018 rok był bardzo owocny. Z początkiem roku wystartowałyśmy z przemianą wizerunkową i w drugim kwartale zaczęłyśmy zbierać owoce nowego wizerunku. Efekt? Współpracujemy z klientkami idealnymi! Zobacz, jakie bombowe projekty udało nam się zrealizować w pierwszej połowie 2018:

regularność kluczem do sukcesu

Nasz największy sukces 2018? Póki co to Nieszablonowy magazyn! Już od dłuższego czasu chciałyśmy mieć swoje miejsce w sieci, gdzie będziemy dzielić się wiedzą  odnośnie designu i biznesu, pokazywać jak może wyglądać spójny wizerunek marki oraz inspirować do zmiany wizerunku i biznesu na lepsze. W końcu, z lekkim opóźnieniem, wystartowałyśmy na początku kwietnia – ale lepiej późno, niż wcale! Wpisy pojawiają się regularnie raz w tygodniu, pomysłów nie brakuje, więc wszystko dobrze się układa. Nasz sekret? Przygotowany do publikacji jest zawsze przynajmniej jeden artykuł więcej niż zakłada plan. Dzięki temu nie musimy się martwić nieprzewidzianymi wydarzeniami, które mogłyby zaburzyć harmonogram publikacji.

Dodatkowo w czerwcu udało nam się zrealizować cykl gościnnych wpisów „Ekspercki czerwiec”. Zaprosiłyśmy cztery wspaniałe kobiety-ekspertki do podzielenia się wiedzą na temat strategicznego wizerunku na łamach naszego magazynu. Artykuły zdecydowanie przypadły Wam do gustu, więc zastanawiamy się nad powrotem cyklu po wakacjach!

Regularność jest kluczem do sukcesu: cotygodniowe artykuły w magazynie, poniedziałkowy, krótki newsletter i codzienne nowości na Instagramie. To właśnie są nasze tegoroczne sukcesy, z których jesteśmy mega dumne. A Ty? Z czego jesteś najbardziej zadowolona?

szewc bez butów chodzi

Gorzej sprawa się ma z budowaniem naszej strony www. Tak, tak, szewc bez butów chodzi. Według naszego planu rocznego portfolio na stronie miało być gotowe w pierwszym kwartale. A my dopiero teraz domykamy tę kluczową podstronę… W lipcu miałyśmy z kolei pracować nad angielską wersją strony, ponieważ naszym marzeniem jest współpraca z klientkami zagranicznymi. I tutaj też pełna wtopa, bo nie napisałyśmy nawet jednego zdania w języku angielskim. Więc jak widać, nie jest wcale tak kolorowo! 🙂

Podobnie ciemne wieki nastały dla naszego fanpage’a na Facebooku, gdzie sprawy toczą się bardzo powoli i brakuje tam poweru. Nasze serce przeniosło się zdecydowanie na Instagram. Zresztą to właśnie tam przeczytałyśmy o nowej akcji #imperfectgirlboss, pod której szyldem możemy podpisać wysyłkę newslettera z nieprawidłowym linkiem, przekazanie oferty usług bez podania kosztów, czy pokaźną obsuwę w realizacji jednego z projektów z przyczyn losowych. Ale grunt, że idziemy do przodu w określonym kierunku i widzimy efekty naszej pracy. Zamiast porównywać się z innymi, realnie patrzymy na siebie sprzed pół roku i podoba się nam to, co widzimy!

Wtopy nam się zdarzają i wcale nie jest tak kolorowo! Ale zamiast porównywać się z innymi, idziemy do przodu w określonym kierunku. Jak patrzymy na siebie sprzed pół roku, to widzimy efekty naszej pracy. I podoba się nam to, co widzimy!

co dalej?

Podsumowując, pierwsza połowa roku wyszła całkiem nieźle. Jesteśmy zadowolone z efektów naszej przemiany wizerunkowej i kierunku, w jakim idzie nieszablonowy magazyn. Jest jednak kilka punktów do dopracowania i procesów do usprawnienia, na których skupimy się w drugiej części roku. Wiele rzeczy po raz pierwszy pojawiło się w naszym biznesowym życiu (np. newsletter o storytellingowym charakterze) i mamy nadzieję próbować kolejnych nowości.

Oto co mamy w planach:

  • nieszablonowe wideo promujące nasze studio – przymierzamy się już do pewnej współpracy i mamy nadzieję zrealizować fajne, energetyczne wideo jeszcze w tym roku,
  • tematyczne webinary lub live’y na Facebooku – jeżeli jest temat dotyczący wizerunku, który szczególnie chciałabyś zgłębić, daj nam znać w komentarzu. To właśnie dla Ciebie szykujemy tę nowość!
  • seria artykułów poświęconych sensu stricte designowi – pierwsza połowa roku należała do biznesu, a teraz zmienimy nieco klimat. W ankiecie na Insta stories design wygrał nieznaczną większością głosów, więc biznesowe wskazówki też od czasu do czasu będą się jeszcze pojawiały na łamach magazynu,
  • wyszkolenie się do poziomu ninja w video animacjach – dzięki temu będziemy jeszcze sprawniej tworzyć video-czołówki jak np. dla Dominiki.

Trochę tych planów jest, więc zakasujemy rękawy i do dzieła! A jak wypadła Twoja analiza? Jakie masz plany na kolejne pół roku?

Podziel się z nami w komentarzu. A może potrzebujesz pomocy? Pamiętaj, że możesz zapisać się na nasze półgodzinne konsultacje i porozmawiać o wizerunku Twojej marki lub stronie www. Zapraszamy!

Ania

Przestój w pracy, czyli co robić w biznesie w sezonie ogórkowym?

Czas wakacyjnego relaksu to dla wielu biznesów, zwłaszcza freelance oraz e-commerce, przestój w pracy i próba przetrwania. Co robić w biznesie w sezonie ogórkowym? Przeczytaj nasze pomysły i od września wystartuj z nową energią. Strategicznie!

Skuteczny landing page w 6 krokach

Jeśli prowadzisz biznes online, prędzej czy później zainteresuje Cię temat stron lądowania. Niezależne od tego, czy dopiero startujesz z nowym...

5 kroków, dzięki którym wniesiesz własny biznes na wyższy poziom

5 kroków. To wszystko, czego potrzeba, żebyś przeszła z poziomu „jakoś to będzie, na czynsz wystarczy” do poziomu „Yeah! Robię to, co lubię i jeszcze mi za to sowicie płacą”.
Brzmi jak nieosiągalne i niespełnialne marzenie, ale możesz nam wierzyć: same przeszłyśmy tę drogę i wiemy już, że warto.

Tożsamość marki, czyli Ekspercki czerwiec z Kasią Kuczyńską

Wizerunek nie jest czymś, co bierze się z powietrza. Design Twojej marki powinien wyrastać z jej tożsamości. Nie wiesz, czym jest tożsamość marki i czym różni się od jej wizerunku? Doskonale się składa! Dzisiaj o tożsamości marki opowie graficzka Kasia Kuczyńska, założycielka studio Przepis na Dizajn.

Czy to koniec ery scandi? Nowe trendy w designie

Scrollowanie Instagrama od dłuższego już czasu przypomina przechadzanie się po skandynawskich wnętrzach, wybieranie stonowanych dodatków do przestrzeni biurowej i zaglądanie do klasycznej szafy złożonej z beży, brązów. Powoli przestajemy odróżniać te kompozycje, a przedstawiany na nich świat zdaje nam się być wyidealizowany. Dlatego rok 2018 wieści koniec ery wszechobecnego stylu skandynawskiego i nowe trendy w designie.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

nieszablonowe wieści

Podoba Ci się to, co czytasz? Chcesz regularnie poszerzać swoją wiedzę z zakresu strategicznego wizerunku? Zapisz się na naszą listę, a co tydzień otrzymasz świeżą porcję graficznych i biznesowych dobroci!






Za chwilkę otrzymasz link do potwierdzenia zapisu. Jesteśmy w kontakcie, Dziewczyno!

Pin It on Pinterest

PODZIEL SIĘ

Podoba Ci się ten artykuł? Pomóż mu dotrzeć do tych, którym może posłużyć!