case study: landing page szkoły Mała Lingua Siedlce

1 Paź 2018 | design

mały biznes

Dzisiaj przedstawiamy lekki, kolorowy projekt landing page, który powstał w czerwcu dla szkoły Mała Lingua w Siedlcach. Jeśli czytałaś dokładnie nasz editorial, to wiesz, że z wykształcenia jesteśmy… lingwistkami. Tak, tak, zgadza się! W związku z tym zdarza nam się współpracować z tłumaczami lub nauczycielami języka, których poznałyśmy jeszcze w trakcie studiów. Tak właśnie trafiła do nas Asia Choromańska, właścicielka filii szkoły językowej w Siedlcach. Czytaj dalej i dowiedz się jak przebiegała nasza współpraca z Asią i jaki niesamowity efekt udało nam się wspólnie osiągnąć!

na początek… co to jest Mała Lingua?

Mała Lingua & Lingua Teens Space to ogólnopolska sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży, należąca do Grupy PWN. Szkoły realizują autorską metodę nauczania dla dzieci i nastolatków. W trakcie zajęć uczniowie uczą się nie tylko samego języka, ale również zdobywają wiedzę o kulturze krajów i dowiadują się, że język to podstawowe narzędzie w dialogu międzykulturowym. Do nas zgłosiła się Asia, właścicielka filii szkoły w Siedlcach.

czego potrzebowała Asia?

Asia skontaktowała się z nami przed wakacjami. Chciała pozyskać nowych uczniów, którzy wezmą udział w kursach w nadchodzącym sezonie. Aby dotrzeć do nowych klientów, Asia chciała opublikować landing page, przedstawiający zalety swojej szkoły. Główną zachętą miał być udział w lekcjach pokazowych. Strona miała nawiązywać graficznie do wizerunku franczyzy i wykorzystywać motyw baśniowej krainy Blabbersów, czyli wesołych bohaterów pojawiających się na kursie w szkole Mała Lingua.

jak przebiegała nasza współpraca?

Zaczęłyśmy od konsultacji online z Asią, podczas której ustaliłyśmy profil odbiorcy landing page Mała Lingua Siedlce. Podczas rozmowy omówiłyśmy również materiały graficzne, którymi dysponuje szkoła do wykorzystania online. Wyposażone w te informacje przeszłyśmy do projektu układu strony, potem do kodowania, testowania, a na końcu przyszedł czas na opublikowanie strony w internecie.

jaki efekt udało nam się osiągnąć?

Poprzez połączenie materiału graficznego przedstawiającego baśniową krainę Blabbersów z indywidualną szatą graficzną szkoły językowej Asi stworzyłyśmy lekki, kolorowy projekt landing page. Baśniowe elementy, ciepłe kolory i komiksowa typografia przekazują klimat, jaki czeka młodych uczniów w szkole Asi, a tym samym przekonuje rodziców, że warto zainteresować się lekcjami w szkole Mała Lingua.

Strona lądowania powinna mieć jeden cel i skłaniać do konkretnej akcji. W tym przypadku jest to zapis na pokazowe lekcje. Dlatego odbiorca strony od razu zostaje pokierowany do przycisku do rezerwowania miejsca na lekcję pokazową, umieszczonego w górnej, otwierającej części strony.

bonus!

Projekt landing page spotkał się z dużym zainteresowaniem i podobał się zarówno rodzicom, jak i ich dzieciom. Oczekiwania właścicielki szkoły odnośnie efektu również zostały spełnione: w oparciu o nasz projekt powstała kampania AdWords i Facebook, która zapewniła aż kilkadziesiąt nowych zapisów na kursy językowe. Wow! A na dodatek opracowany przez nas styl graficzny strony posłużył agencji social media jako baza do wykreowania komunikacji szkoły w mediach społecznościowych. Dzięki temu szkoła Asi zyskała spójny wizerunek online!

Asia opowiedziała nam o swojej stronie lądowania.

Przeczytaj, jakie są jej wrażenia ze współpracy i czy strona spełnia jej oczekiwania.

 mówią 

Współpraca z dziewczynami z SHABLONu okazała się krokiem milowym dla mojej firmy. Dzięki wyczuciu stylu Karoliny udało się stworzyć nie tylko przyciągający i skuteczny landing page, ale także bazę graficzną do komunikacji na fanpage’u. Sama strona okazała się bardzo skuteczna, jeśli chodzi o konwersję, nawet w potencjalnie niskim okresie sprzedażowym. Strona sprawiła, że nie musiałam wcale martwić się o nowe zapisy! Inwestycja w skuteczną stronę lądowania zdecydowanie się opłaciła. W oparciu o stronę zbudowałam kampanię reklamową na Facebooku i AdWords. Dzięki promocji szkoły w internecie zyskałam aż kilkadziesiąt nowych zapisów na kursy językowe! To pokazuje, jak ważny jest przyciągający graficznie wizerunek i jak bardzo może on pomóc w sprzedaży.

ASIA CHOROMAŃSKA
właścicielka szkoły

Ten projekt to przykład tego, jak może wyglądać Twój landing page. Pamiętaj, że na dobrze działającej stronie sprzedażowej może być tylko JEDEN cel. Twoja strona www ma około 4 sekundy, by skutecznie przykuć uwagę odbiorcy i zrealizować cel. Czy Twoja strona to potrafi?

Jeśli chcesz skonsultować się z nami odnośnie  budowy skutecznej strony lądowania, zapisz się na darmowe konsultacje tutaj.

XOXO

Karla i Ania

Tożsamość marki, czyli Ekspercki czerwiec z Kasią Kuczyńską

Wizerunek nie jest czymś, co bierze się z powietrza. Design Twojej marki powinien wyrastać z jej tożsamości. Nie wiesz, czym jest tożsamość marki i czym różni się od jej wizerunku? Doskonale się składa! Dzisiaj o tożsamości marki opowie graficzka Kasia Kuczyńska, założycielka studio Przepis na Dizajn.

własna strona internetowa, czyli retro-podróż do przeszłości

Kiedy myślisz o promocji swojego biznesu, prawdopodobnie jedną z pierwszych rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, jest własna strona internetowa. Dzisiaj na części pierwsze rozkładamy naszą stronę i zabieramy Cię na podróż w czasie do poprzednich odsłon naszego biznesu.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

nieszablonowe wieści

Podoba Ci się to, co czytasz? Chcesz regularnie poszerzać swoją wiedzę z zakresu strategicznego wizerunku? Zapisz się na naszą listę, a co tydzień otrzymasz świeżą porcję graficznych i biznesowych dobroci!






Za chwilkę otrzymasz link do potwierdzenia zapisu. Jesteśmy w kontakcie, Dziewczyno!

Pin It on Pinterest

PODZIEL SIĘ

Podoba Ci się ten artykuł? Pomóż mu dotrzeć do tych, którym może posłużyć!