case study: landing page kursu NVClab.pl

Maj 30, 2018 | design

mały biznes

jednym z najbardziej fascynujących aspektów naszej pracy jest towarzyszenie w rozwoju niesamowitych, kobiecych biznesów. Często po pierwszym spotkaniu z naszymi klientkami siadamy i mówimy: „no wow! Mega!”. Tym razem nie było inaczej. Miałyśmy przyjemność współpracować z Emilią i Joanną z NVClab.pl i dzisiaj przedstawiamy nasz najnowszy projekt: landing page kursu „Wolni od wstydu” . Przeczytaj i dowiedz się, czym jest NVClab.pl i jak przebiegała nasza praca nad tym projektem krok po kroku! No to hop!

na początek… co to jest NVC?

NVC, czyli Nonviolent Communication, to metoda porozumienia bez przemocy stworzona przez Marshalla B. Rosenberga, nauczyciela komunikacji i empatii. NVC uczy patrzeć na nasze słowa i działania z nieco innej perspektywy, wspiera mówienie o tym, co dla nas ważne. Dzięki tej metodzie możliwe jest jednoczesne utrzymanie bliskości i szczerości w relacjach, na których nam zależy. NVC pomaga zrozumieć nas samych i naszych rozmówców.

czym zajmuje się NVClab.pl?

Joanna i Emilia, założycielki NVClab.pl, to trenerki z pasją. Na co dzień prowadzą szkolenia, webinaria, sesje coachingowe. Piszą też książki, tworzą gry i pomoce trenerskie – oczywiście wszystko związane z tematyką NVC!

 

czego potrzebowały Dziewczyny z NVClab.pl?

Joanna i Emilia odezwały się do nas, gdy stworzyły nowy kurs mailowy zatytułowany „Wolni od wstydu”. Główna obawa autorek dotyczyła charakteru samego kursu – wstyd to nie jest coś, co łatwo pokazać, ani coś, o czym z chęcią rozmawiamy na spotkaniu towarzyskim. Joanna i Emilia potrzebowały strony lądowania, która w przyjazny, skierowany na emocje sposób przedstawi tematykę kursu i zachęci klientów do zakupu. Autorki kursu chciały postawić na spójność, dlatego materiały kursowe w formie plików PDF zostały przez nas dopasowane stylistycznie do strony lądowania.

jak przebiegała nasza współpraca?

Z Joanną i Emilią pracowałyśmy po raz pierwszy. Zaczęłyśmy więc od sesji, podczas której ustaliśmy profil odbiorcy kursu NVClab.pl. Dzięki tej wiedzy byłyśmy w stanie przygotować projekt, który będzie przyciągał właściwego klienta i współgrał z jego oczekiwaniami. Na początek stworzyłyśmy trzy różne moodboardy prezentujące styl kursu „Wolni od wstydu”.  Na naszych tablicach inspiracji znajdowały się różne palety kolorystyczne, uzupełnione o kroje pisma i fotografie.
Po wybraniu moodboardu przeszłyśmy do pracy nad układem landing page. Przygotowana wcześniej tablica inspiracji służyła nam za kompas i sprawiła, że opracowałyśmy spójny styl na całej makiecie. Po zakodowaniu makiety w Internecie ostatnim etapem naszej współpracy było przygotowanie materiałów kursowych w formie PDFów.

 

jaki jest efekt?

Dzięki naszej współpracy Dziewczyny z NVClab.pl otrzymały stronę lądowania i materiały kursowe w jednej, wspólnej stylistyce. Strona www jest w pełni edytowalna, więc posłuży również w kolejnych edycjach kursu. Spójność graficzna tak bardzo spodobała się autorkom kursu, że zdecydowały się jeszcze na projekt szablonu wiadomości dopasowany do strony lądowania.
Przymierzamy się też do wprowadzenia zmian na stronie głównej nvclab.pl.

Emilia i Asia opowiedziały nam o reakcjach na nową stronę lądowania.

Przeczytaj, jakie są ich wrażenia ze współpracy i czy strona kursu spełnia ich oczekiwania.

01

jak podeszłyście do tworzenia strony lądowania kursu? Miałyście swoją wizję i szczególne oczekiwania?

Chciałam, żeby landing page był przejrzysty i piękny. Lubię, jak grafika i zdjęcia „mówią” – gdy można wyczytać z nich dodatkowe informacje. Ustalenie, o jakim wstydzie w ogóle mówimy w kursie, i umieszczenie tej informacji na stronie za radą Karoliny okazało się z mojej perspektywy istotne. Ja np. bardzo chciałam, by pojawiło się zdjęcie mężczyzny (a nie tylko kobiet), który zrzuca z siebie piasek – dla mnie symbolizowało to otrząśnięcie się z niemocy, lęku i wstydu, by móc zacząć żyć pełnią i z odwagą. To zdjęcie zostało przepięknie wkomponowane przez Karolinę w całość.
02

jaką zakładałyście sprzedaż? Czy udało się to osiągnąć z pomocą strony?

Kurs na temat wstydu był dla nas wielkim wyzwaniem – widziałyśmy już po naszych artykułach i warsztatach, że wiele osób uważa, że temat go nie dotyczy, zatem kluczowe wydawało się pokazanie, że to bardzo uniwersalny temat, że każdy z nas mierzy się ze wstydem, niestety często nie jesteśmy tego świadomi. Autorki to trzy kobiety, trenerki, które przeszły tę drogę od negowania problemu do świadomości i ulga, którą odczułyśmy, świadomość wyboru i reakcji bardzo wzbogaciły nasze życie. Tylko jak to pokazać w jednym landing page’u? Marzyłyśmy więc o wysokiej sprzedaży, mając świadomość, że wynik 50 osób zapisanych będzie sukcesem w pierwszej edycji. Sprzedałyśmy niewiele mniej. Design strony był pomocny, ponieważ zachęcał do czytania i poznawania głębiej zagadnienia wstydu, ważne okazały się także webinaria szerzące świadomość „z czym to się je”.
03

jak odwiedzający odbierają stronę i wizerunek kursu?

Dostałam kilka informacji zwrotnych od zaprzyjaźnionych osób i były to zachwyty. Nie mam jednak większych badań. 🙂

Design strony był pomocny, zachęcał do czytania i poznawania zagadnienia wstydu, z którym mierzy się każdy z nas, czego często nie jesteśmy świadomi.

04

czy opracowanie wizerunku kursu i tablicy inspiracji pomaga Wam w tworzeniu dalszych materiałów?

Materiałów kursowych – bardzo. Kurs jest bardzo spójny wewnętrznie. Ma piękną szatę graficzną PDF-ów kursowych, maili kursowych, dodatkowych materiałów. Pewne symbole, czcionki itp. przewijają się cały czas i całość jest bardzo spójna i piękna.
05

czy wizerunek kursu zainspirował Was do zmian w biznesie?

Jesteśmy na etapie przekształcania się z małego biznesu na średni – potrzebujemy zmian i to, jak pięknie został stworzony kurs i jak dobrze przebiegała współpraca – zachęca nas do dalszych działań i współpracy z Shablonem. (Karla: „Yeey!”)
06

na jakim etapie biznesu jesteście i jakie dalsze działania planujecie?

Chcemy przebudować stronę i być może zmienić rozkład naszych kursów. Wiele planowania i wdrażania strategii przed nami, ale moment spokoju chyba w biznesie nigdy nie nadchodzi. Jesteśmy pionierkami w naszej dziedzinie, jaką jest NVC (Nonviolent Communication, Porozumienie bez Przemocy) i wciąż wprowadzamy nowe. Zmiany są naszą stałą biznesu.

bardzo gorąco zachęcamy Cię do śledzenia nowości NVClab.pl! Emilia i Asia to profesjonalistki w każdym calu i z wielką pasją i cierpliwością wprowadzają do Polski Porozumienie bez Przemocy. Zainspiruj się ich kursami i zobacz, jak świetnie może wyglądać biznes oparty o system kursowy.

Odwiedź NVClab.pl w sieci:

NVClab.pl – www
Kurs Wolni od wstydu – Wolni od wstydu
Facebook NVClab.pl – Facebook
Instagram NVClab.pl – Instagram

Karla, Ania, Emilia i Asia

Skuteczny landing page w 6 krokach

Jeśli prowadzisz biznes online, prędzej czy później zainteresuje Cię temat stron lądowania. Niezależne od tego, czy dopiero startujesz z nowym...

Czy to koniec ery scandi? Nowe trendy w designie

Scrollowanie Instagrama od dłuższego już czasu przypomina przechadzanie się po skandynawskich wnętrzach, wybieranie stonowanych dodatków do przestrzeni biurowej i zaglądanie do klasycznej szafy złożonej z beży, brązów. Powoli przestajemy odróżniać te kompozycje, a przedstawiany na nich świat zdaje nam się być wyidealizowany. Dlatego rok 2018 wieści koniec ery wszechobecnego stylu skandynawskiego i nowe trendy w designie.

cennik usług

Cennik usług na stronie www – tak czy nie?

Każdy biznes online prędzej czy później staje przed tym dylematem. To jak to w końcu jest? Czy warto umieszczać cennik usług na stronie internetowej czy nie? A jeżeli tak, to w jakiej formie będzie to najbardziej korzystne?

Jak zdobyć wymarzone rekomendacje w 3 prostych krokach?

Nie trzeba nikogo przekonywać, jak wielka jest siła rekomendacji. Zadowolony klient poleca Twoje usługi znajomym i zaprzyjaźnionym współpracownikom, którzy z kolei polecają Cię swoim znajomym, a oni swoim. I w ten sposób sieć Twoich klientów rozszerza się o kolejne osoby. Czy wiesz jak pozyskać rekomendacje, które działają na Twoją korzyść?

Mały biznes a inwestycje w wizerunek – od czego zacząć?

Prowadzisz mały biznes i myślisz o zainwestowaniu w wizerunek? Logo, strona www, zdjęcia biznesowe – nie wiesz, od czego zacząć? Dowiedz się jak podejmować decyzje wizerunkowe z głową!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright 2018 SHABLON

NIESZABLONOWY

magazyn

Zostaw nam swój adres, a będziemy regularnie podsyłać Ci dawkę nieszablonowych inspiracji.

nieszablonowe wieści

Podoba Ci się to, co czytasz? Chcesz regularnie poszerzać swoją wiedzę z zakresu strategicznego wizerunku? Zapisz się na naszą listę, a co tydzień otrzymasz świeżą porcję graficznych i biznesowych dobroci!






Za chwilkę otrzymasz link do potwierdzenia zapisu. Jesteśmy w kontakcie, Dziewczyno!

Pin It on Pinterest

PODZIEL SIĘ

Podoba Ci się ten artykuł? Pomóż mu dotrzeć do tych, którym może posłużyć!